Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу (архів) >
Кафедра маркетингу (архів) >
Автореферати >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5231

Название: МАРКЕТИНГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетингова діяльність, організаційно-економічний механізм управління маркетингом, маркетинг споживчої кооперації, стратегічні моделі маркетингової поведінки, інтеграція кооперативних підприємств, потенціал розвитку споживчої кооперації, ефективність маркетингової діяльності.
Issue Date: Dec-2010
Издатель: ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені ВАДИМА ГЕТЬМАНА»
Библиографическое описание: УДК 339.138: 334.735: 338.4
Аннотация: Дисертацію присвячено розв’язанню науково-теоретичних засад, методологічних підходів і практичних рекомендацій щодо формування системи управління маркетингом на підприємствах споживчої кооперації в підприємницькому середовищі України. Досліджено умови і тенденції розвитку маркетингу в Україні. Визначено сутність використання найбільш ефективних видів маркетингу на вітчизняних підприємствах. Удосконалено методологію оцінки потенціалу розвитку підприємств споживчої кооперації. Розроблено методологію бенчмаркінгу на підприємствах споживчої кооперації. У роботі сформовано сучасне бачення й трактування категоріального апарату маркетингової діяльності і стратегічних моделей маркетингової поведінки підприємств споживчої кооперації. За результатами комплексного оцінювання потенціалу розвитку, стратегічного аналізу конкурентних позицій, дослідження сучасних тенденцій міжнародного кооперативного руху та оцінки інноваційних механізмів розвитку вітчизняних та зарубіжних кооперативних підприємств визначено категорію маркетинг споживчої кооперації та склад елементів маркетингової діяльності за функціональними особливостями споживчої кооперації. Розроблено організаційно-економічний механізм управління маркетингом, модель інтеграції кооперативних підприємств та визначено ефективність їх маркетингової діяльності за адаптованою методикою.
Описание: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами. – ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Київ, 2010.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5231
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Karpenko AR dok.pdf1,25 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback