Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5232

Название: МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ РИНКОВОЇ АКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетингові стратегії
ринкова активність
етапи життєвого циклу підприємства
Дата публикации: 2012
Издатель: Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”
Библиографическое описание: Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол.: С. І. Шкарабан (голов. ред.) та ін. – Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”, 2012. – Вип. 10. – Частина 4. – 446 с. – ISSN 1993-0259. – ISSN 2219-4649.
Серия/номер: Вип.10. Частина 4;стор. 139-142
Аннотация: Розглянуто сутність маркетингових стратегій ринкової активності підприємств та їх активна чи пасивна позиція, що формується залежно від етапів життєвого циклу підприємства, ресурсних можливостей, ринкової позиції відносно споживачів й конкурентів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5232
ISSN: ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online)
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
аркетингові стратегії ринкової активності.pdf5,86 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь