Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5282

Название: Роль держави у формуванні конкурентних позицій виробничого підприємства на ринку легкої промисловості України.
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: конкурентні переваги
легка промисловість
зовнішнє середовище
Дата публикации: 20-Ноя-2008
Издатель: КНЕУ, УАМ
Библиографическое описание: Маркетинг в Україні: Збірник матеріалів IX міжнародної науково-практичної конференції
Аннотация: Легка промисловість є однією з найважливіших серед галузей виробництва непродовольчих товарів. Продукція легкої промисловості йде на задоволення потреб населення, забезпечуючи його тканинами, одягом, взуттям та іншими предметами споживання, а також використовується в інших галузях промисловості у вигляді сировини і допоміжних. Враховуючи фактори негативного впливу на розвиток галузі доцільним є визначити основні напрями зміцнення існуючих та пошуку нових конкурентних переваг.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5282
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
тези УАМ2008.pdf108,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь