Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Статті (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6407

Название: Вплив обмежень на процес реалізації стратегічного набору маркетингового управління товарними потоками підприємства
Авторы: Браславець, Т. М.
Дата публикации: 16-Ноя-2017
Издатель: Полтавська державна аграрна академія
Библиографическое описание: Перебийніс В. І. Маркетингове управління товарними потоками в контексті розвитку маркетингу, менеджменту та логістики / В. І. Перебийніс, Т. М. Браславець // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] / за заг. ред. д. е. н., проф. Н. В. Карпенко. – Київ : Центр учбової л-ри, 2016. – С. 127–147.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6407
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
2017.docx29,48 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь