Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6957

Название: КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Авторы: Рогова, Наталія
Рибакова, Світлана
Жукова, Аліна
Ключевые слова: комунікаційна політика
підприємства готельного господарства
реклама готелю
міжнародні туристичні виставки
веб-сайт
Дата публикации: 24-Янв-2018
Издатель: Переяслав-Хмельницький
Аннотация: Дослідити основні тенденції розвитку комунікаційної політики підприємств готельного господарства України. Встановити найбільш дієві та найбільш ефективні механізми реалізації завдань маркетингової політики. Виявити потенціал росту інструментів комунікаційної політики задля зростання рівня конкурентоспроможності готелі та інших засобів розміщення.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6957
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
3.docx1,91 MBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь