Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7330
|
Название: | Аналіз сучасного стану ринку кейтерингових послуг в Україні |
Авторы: | Кирніс, Наталія Іванівна |
Ключевые слова: | кейтеринг ринок кейтерингових послуг кейтерингові компанії сегмент ринку кейтерингове обслуговування |
Дата публикации: | 2017 |
Издатель: | Харківський національний автомобільно-дорожній університет (ХНАДУ) |
Библиографическое описание: | Збірник наукових праць.Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. |
Аннотация: | Питання дослідження та аналізу різних ринків завжди знаходяться у центрі уваги науковців. Одним із необхідних досліджень сьогодення є аналіз ринку кейтерингових послуг. Кейтерингові послуги задовольняють перш за все потребу у харчуванні, та по друге – потребу у дозвіллі поза межами приміщення ресторану.
Метою статті є аналіз сучасного стану ринку кейтерингових послуг в Україні. При дослідженні використані методи аналізу, синтезу, теоретичного узагальнення. Предметом дослідження є ринок кейтерингових послуг України.
Аналіз ринку кейтерингових послуг здійснений у розрізі чотирьох груп міст, які відрізняються за чисельністю населення. В процесі дослідження установлено, що найбільшу частку ринку займають кейтерингові компанії, які розташовані у містах з чисельністю населення понад мільйон осіб. Найбільша кількість кейтерингових компаній зосереджена в місті Києві. Тобто, місто Київ можна вважати основних осередком розвитку кейтерингових послуг. В таких містах, як: Харків, Одеса, Дніпро, Львів, Кривий Ріг, Запоріжжя кейтерингових компаній налічується до 10. На ринку ресторанних послуг цих міст, кейтерингові послуги займають невелику частку. В містах з населенням від 100 до 500 тисяч осіб ринок кейтерингових послуг дуже слабо розвинений.
Встановлено, що ринок кейтерингу ділиться на два основні сегменти: кейтеринг для подій та корпоративний кейтеринг.
Отже, ринок кейтерингових послуг набуває поступового розвитку в містах з
населенням більше одного мільйону осіб.
Отримані результати дослідження можуть бути використані кейтеринговими компаніями та іншими підприємствами ресторанного господарства для оцінки конкурентоспроможності підприємства. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7330 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ГРКС)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|