Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра управління персоналом, економіки праці та економічної теорії >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО УПЕПЕТ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8015

Название: Використання HR-брендингу в контексті забезпечення конкурентоспроможності територій
Авторы: Чернухін, Богдан Сергійович
Ключевые слова: бренд, брендинг, HR-брендинг, територія, підприємство, персонал, ринок праці
Дата публикации: 3-Фев-2020
Аннотация: У сучасних умовах інтенсивно зростає конкуренція серед міст, територіальних громад та територій загалом за кваліфіковані кадрові ресурси, оскільки їм потрібно відрізняти себе від інших. Ситуація ще більше ускладнюється через поточні демографічні зміни в усьому світі, тому залучення відповідних працівників стало схожим на традиційну маркетингову проблему залучення споживачів. Усе зазначене робить тему дипломної роботи доволі актуальною. Загальний обсяг роботи 94 сторінки, вона складається зі вступу, трьох розділів, висновків, пропозицій і додатків. Дипломна робота містить 11 таблиць та 13 малюнків. Список використаних джерел містить 102 наукових розробок вітчизняних та зарубіжних учених. Мета дипломної роботи – дослідити концепцію бренда роботодавця, визначити його вплив на конкурентоспроможність та розробити методичні й практичні засади удосконалення HR-брендингу з метою забезпечення конкурентоспроможності території. Виходячи із поставленої мети у дослідженні були визначені такі завдання: - визначити сутність поняття «бренд роботодавця»; - дослідити чинники формування HR-бренду в контексті забезпечення конкурентоспроможності території та його підприємств; - визначити основні інструменти удосконалення бренду роботодавця; - дати економічну характеристику території (м. Полтава та Полтавської обл..); - сформувати стратегічні пріоритети розвитку м. Полтави та Полтавської обл. як роботодавця; - визначити концептуальні засади використання HR-брендингу як інструменту забезпечення конкурентоспроможності території. Об’єкт дипломної роботи – концепція бренду роботодавця та процеси управління територією на її основі. Суб’єктом дослідження є процеси формування й використання бренду роботодавця в контексті забезпечення конкурентоспроможності території. Результати дослідження свідчать, що м. Полтава та Полтавська обл.. мають потужний потенціал та певні напрями використання брендингу та HR-бренду для забезпечення їх конкурентоспроможності. Розроблені у дипломній роботі концептуальні засади та стратегічні напрями забезпечення конкурентоспроможності територій на основі використання HR-брендингу мають практичну значимість, оскільки передбачають реалізацію певної стратегії та розробку механізмів залучення працівників, формування їх лояльності до підприємств, збереження і розвиток
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8015
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО УПЕПЕТ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Чернухін Б.С .doc309 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь