Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8716

Название: КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Мизін, Лідія Олександрівна
Ключевые слова: маркетинг
комплекс маркетингу
ринок послуг
товар
ціна
розподіл
просування
персонал
фізичний атрибут
процес
Дата публикации: 7-Июн-2020
Аннотация: У статті досліджено еволюцію концепцій управ- ління комплексом маркетингу. Доведено доцільність використання комплексу маркетингу «7Р» для ринку послуг. Через швидкі зміни ринкового середовища та споживчих цінностей покупців, а також відповідно до специфіки ринку послуг, роз- ширений комплекс маркетингу «7P» поступово витісняє комплекс «4P», так як краще відповідає особливостям сфери послуг. Запропоновано авторський підхід до аналізу ефективності комп- лексу маркетингу підприємства за допомогою поетапного роз- гляду взаємозв’язку елементів комплексу маркетингу та взаємо- дії зі споживачем у процесі прийняття ним рішення про покупку.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8716
ISBN: 978-966-184-363-8
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Стаття магістр - Карпенко - Мизін.doc94 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь