Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8717

Название: МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ІНТЕРНЕТ-ПОСЛУГ
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Лукаш, Галина Олегівна
Ключевые слова: торгівля
електронна торгівля
міжнародна торгівля
товари
товарна торгівля
інтернет-торгівля
мережа
Дата публикации: 7-Июн-2020
Аннотация: У статті проведено аналіз сучасного стану інтернет-торгівлі товарами, розкрито особливості і окремі аспекти товарної інтернет-торгівлі в міжнародному вимірі на сучасному етапі. Проаналізовано сучасні підходи до вивчення інтернет- торгівлі. Охарактеризовано переваги реалізації продукції через інтернет-магазин. Проаналізовано розвиток електронної комер- ції в Україні
Описание: Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства,торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно- ресторанного та туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – С. 105-110
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8717
ISBN: 978-966-184-363-8
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Стаття магістр Карпенко - Лукаш.docx36,59 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь