Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8718

Название: ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Макаренко, Андрій Сергійович
Ключевые слова: маркетинг
маркетингове дослідження
організація та проведення маркетингового дослідження
ефективність маркетингового дослідження
Дата публикации: 7-Июн-2020
Аннотация: У статті розглянуто сутність та роль маркетинго- вих досліджень у діяльності підприємств. Виявлено варіанти організації маркетингових досліджень. Розглянуто принципи проведення маркетингових досліджень. Визначено основні напрями маркетингових досліджень ринку.
Описание: Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно- ресторанного та туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – 425 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8718
ISBN: 978-966-184-363-8
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Стаття магістр -Трайно-Макаренко.docx34,95 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь