Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8721

Название: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Бутенко, Владислав Юрійович
Ключевые слова: маркетингові дослідження
будівельний ринок України
сегментація
макроекономічний і маркетинговий аналіз ринку
Дата публикации: 7-Июн-2020
Аннотация: Трансформаційні процеси та високий рівень бі- фуркацій у зовнішньому соціально-економічному середовищі обумовили потребу у проведенні дескриптивних маркетингових досліджень будівельного ринку України для зниження рівня інформаційної невизначеності. Своєчасну поінформованість нами розглянуто як конкурентну перевагу провайдера будівельного ринку, тому що забезпечення керівництва фірми аналітичними висновками про зміну маркетингового середовища або ефективності маркетингових інструментів сприяє зниженню ризику при прийнятті управлінських рішень та удосконалюванню системи маркетингового управління.
Описание: Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно- ресторанного та туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – 425 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8721
ISBN: 978-966-184-363-8
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Стаття магістр Карпенко - Бутенко.docx34,32 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь