Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8724

Название: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Бойко, Сергій Сергійович
Ключевые слова: будівельна галузь
маркетинг будівельного підприємства
маркетинговий менеджмент
маркетинг-мікс
Дата публикации: 7-Июн-2020
Аннотация: У статті розглянуто особливості організації маркетингу у будівельній організації з урахуванням специфіки діяльності таких підприємств. Після розгляду особливості будівельної галузі було визначено загальні риси маркетингового менеджменту на будівельних підприємствах. Зокрема це індивідуальний характер маркетингових досліджень, та необхідність наскрізного маркетингового супроводження процесу створення, експлуатації, здачі в оренду і продажу об’єктів нерухомості, а також потреби у наявності широкого кола висококваліфікованих фахівців, здатних успішно виконувати маркетингові функції будівельної галузі, відповідної маркетингової інфраструктури.
Описание: Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно- ресторанного та туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – 425 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8724
ISBN: 978-966-184-363-8
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Стаття магістр Трайно-Бойко.docx32,41 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь