Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8725

Название: THE EFFECT OF CUSTOMER SATISFACTION ON CUSTOMER RETENTION
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Фофі, Атта Конаду
Ключевые слова: сustomers
retention
customer satisfaction
custo- mer retention and organizational objectives
Дата публикации: 7-Июн-2020
Аннотация: The subject of this article is customer satisfaction, loyalty, knowledge and business competitiveness from the perspective of a food-industry customer. This article aims to analyse the relationship between customer satisfaction, customer loyalty, product knowledge, business competitiveness and other selected factors which influence customer satisfaction. The research is aimed at customers who purchase the product in question repeatedly and have personal experience with this product. The research was carried out using a questionnaire which was presented to the respondents, who were customers of the selected companies
Описание: Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно- ресторанного та туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – 425 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8725
ISBN: 978-966-184-363-8
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Стаття магістр Іваннікова - Фофі.docx31,53 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь