Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8726

Название: УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Журавель, Юлія Віталіївна
Ключевые слова: маркетинг
принципи маркетингу
маркетингова діяльність
управління маркетинговою діяльністю підприємства
цілі маркетингової діяльності
Дата публикации: 7-Июн-2020
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню концептуальних засад формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства, яка формується за рахунок посилення глобалізації та збільшення насиченості інформаційних потоків. Умстатті проаналізовано підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства. Окреслено сутність маркетингової діяльності, її завдання та цілі.
Описание: Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно- ресторанного та туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – 425 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8726
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Стаття магістр Яловега - Журавель.docx31,65 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь