Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8727

Название: УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Дамаскіна, Лоліта Олександрівна
Ключевые слова: маркетингова товарна політика
товарний асортимент
товарний знак
управління товарною політикою
Дата публикации: 7-Июн-2020
Аннотация: Маркетингова товарна політика торговельних підприємств є обов’язковою складовою частиною його маркетингової діяльності, що дає змогу оптимально збалансувати виробничу програму підприємств та ринкові потреби. Реалізація маркетингової товарної політики торговельних підприємств здійснюється з урахуванням усіх підходів, що застосовуються щодо підприємств інших видів діяльності.
Описание: Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно- ресторанного та туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – 425 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8727
ISBN: 978-966-184-363-8
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Стаття магістр Трайно-Дамаскіна.docx30,08 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь