Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9934

Название: Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки"
Авторы: Педченко, Н. С.
Іваннікова, М. М.
Лісіца, В. В.
Джвигол, Х.
Гудзь, Т. П.
Кузіор, О.
Петрушенко, Ю. М.
Савицька, Н. Л.
Карпенко, Н. В.
Божкова, В. В.
Боярко, І. М.
Джвигол-Барош, М.
Рогоза, М. Є.
Лисенко, Ю. Г.
Леонов, С. В.
Стрілець, Ю. В.
Ключевые слова: маркетинг
економіка
управління підприємством
нейромаркетинг
Дата публикации: 19-Дек-2020
Серия/номер: № 2 (98), 2020;
DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-1;
Аннотация: Мета статті полягає у фокусуванні уваги на інноваційних видах і методах маркетингу (нейромаркетингу, маркетингу емоцій), орієнтованих на управління поведінкою споживача, їх можливостях до застосування підприємствами малого бізнесу.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9934
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
2 (98) 2020.pdf2,36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь