Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике цифровий маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 32
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2021ARTIFICIAL INTELLIGENSE IN MARKETING: THE TRAND THAT HAS COMEІваннікова, Марина Миколаївна; Ivannikova, Maryna; Karpenko, N. V.
2022Актуальні проблеми та перспективи розвитку соціально-трудових відносин в умовах змін : матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 9–10 вересня 2022 року)Костишина, Т. А.; Степанова, Л. В.
Апр-2023Використання ChatGPT для написання контент-плану у соціальних мережахІваннікова, Марина Миколаївна; Клименко, Вікторія
23-Ноя-2023Використання цифрових технологій в освітньому процесіКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Іванніков, Роман Вячеславович
29-Янв-2024Застосування CRM у підтриманні іміджу компаніїЖелізняк, Владислав Вікторович; Іваннікова, Марина Миколаївна
23-Ноя-2023Застосування інтернет-технологій у сфері розваг і відпочинкуОлійник, Станіслав Ігорович; Карпенко, Наталія Володимирівна
28-Фев-2024Зміни українських брендів в умовах військової агресії рфКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
21-Мар-2024Інтегровані моделі цифрового маркетингу для побудови впізнаваності брендуКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Іванніков, Роман Вячеславович
28-Июн-2023Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування брендуАлік, Анастасія Вікторівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
2023Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країниКарпенко, Н. В.; Іваннікова, М. М.
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Наталія Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
29-Янв-2024Маркетингове забезпечення процесів розробки та продажу дизайнів інтер’єрІвченко, Володимир Сергійович; Іваннікова, Марина Миколаївна
23-Дек-2022Маркетинговий інструментарій формування профілю банку в соціальних мережахОстапенко, Владислав Анатолійович
2019Методи цифрового маркетингу в соціальних медіаМакарова, М. В.; Makarova, M.
Апр-2023Особливості збирання первинної інформації в мережі інтернетКарпенко, Наталія Володимирівна; Білокінь, Поліна
23-Ноя-2023Особливості іміджу підприємства у цифровому середовищіГуйва, Олексій Олександрович
Апр-2023Побудова «мелодії бренду» за допомогою нейромаркетингових технологійІваннікова, Марина Миколаївна; Волянська, Анастасія
28-Июн-2023Розробка маркетингового плану підприємства в цифровому середовищіЖебровська, Яна Павлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Ноя-2021Сучасні інструменти цифрового маркетингуІваннікова, Марина Миколаївна; Полєва, Яна Вікторівна
Отображение результатов 1 до 20 из 32
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь