Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Бондаренко, Вікторія Михайлівна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 42
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
24-Янв-2014Актуальні питання маркетингової діяльності вищих навчальних закладівБондаренко, Вікторія Михайлівна
21-Ноя-2014Використання концепцій маркетингу в діяльності підприємтсв туризму та готельно-ресторанного бізнесуБондаренко, Вікторія Михайлівна
25-Окт-2016ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА ЯК ОДНА З НАЙВАЖЛИВІШИХ ФОРМ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВБондаренко, Вікторія Михайлівна
27-Апр-2017Вирощування лікарських рослин- справа прибутковаБондаренко, Вікторія Михайлівна
27-Апр-2017Дистанційна освіта як перспективна технологіяБондаренко, Вікторія Михайлівна
27-Апр-2017Зародження і розвиток кооперативного руху в УкраїніБондаренко, Вікторія Михайлівна
4-Окт-2018ИННОВАЦИОННЫЙ ПОТЕНЦИАЛ МОЛОДЕЖИ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ МАТЕРИАЛЫ XXXVIII МЕЖДУНАРОДНОЙ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКОЙ КОНФЕРЕНЦИИ СТУДЕНТОВ И УЧАЩИХСЯ 2–4 мая 2018 г.Бондаренко, Вікторія Михайлівна; Полєва, Яна
17-Июн-2016КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ВИРОБНИКІВ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВБондаренко, Вікторія Михайлівна
25-Окт-2016КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ВИРОБНИКІВ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВБондаренко, Вікторія Михайлівна
25-Окт-2016Краудфандинг: світовий досвід та практикаБондаренко, Вікторія Михайлівна; Тягунова, Злата Олександрівна
2008Кризовий стан сировинної бази лікарських рослин України та способи його поліпшенняБондаренко, Вікторія Михайлівна
30-Июл-2011Маркетинг заготівельної діяльності підприємств споживчої кооперації на ринку дикорослої та лікарсько-технічної сировиниБондаренко, Вікторія Михайлівна; Юрко, Ігор Вікторович
2016Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст.Бондаренко, Вікторія Михайлівна
2008Маркетингові дослідження ринку дикорослої продукції в УкраїніБондаренко, Вікторія Михайлівна; Юрко, Ігор Вікторович
27-Апр-2017Маркетингові інновації в туризміБондаренко, Вікторія Михайлівна; Шандиба, Альона
2009Маркетингові підходи у формуванні заготівельно-збутової політики кооперативних підприємствБондаренко, Вікторія Михайлівна; Юрко, Ігор Вікторович
20-Апр-2016Мережевий маркетинг як форма просування та реалізації товарівБондаренко, Вікторія Михайлівна
26-Окт-2016МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА НАВЧАЛЬНОМУ ЗАНЯТТІБондаренко, Вікторія Михайлівна
25-Окт-2016Основні напрямки вдосконалення збутової політики підприємствБондаренко, Вікторія Михайлівна; Тягунова, Злата Олександрівна
Май-2015ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВБондаренко, Вікторія Михайлівна; Тягунова, Злата Олександрівна
Отображение результатов 1 до 20 из 42
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь