Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Browsing by Author Карпенко, Наталія Володимирівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 36
 next >
Issue DateTitleAuthor(s)
13-Dec-2021ARTIFICIAL INTELLIGENSE IN MARKETING: THE TRAND THAT HAS COMEКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
19-Dec-2019Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю підприємстваДобряк, Роман Олександрович; Карпенко, Наталія Володимирівна
Nov-1997ГОСПОДАРСЬКІ ЗВ’ЯЗКИ ЗАГОТІВЕЛЬНО-ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ З ВИРОБНИКАМИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ РИНКОВИХ ВІДНОСИН (на матеріалах заготівельно-переробних підприємств споживчої кооперації України)Карпенко, Наталія Володимирівна
Jul-2016Інструментарій маркетингу у вищій освітіКарпенко, Наталія Володимирівна
2012Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
7-Jun-2020КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХКарпенко, Наталія Володимирівна; Мизін, Лідія Олександрівна
17-May-2021Кооперативна ідентичність як бренд Укркоопспілки у міжнародному кооперативному альянсіКарпенко, Наталія Володимирівна; Іванніков, Роман Вячеславович
2-Dec-2021Копірайтинг як інноваційний інструмент маркетингуКарпенко, Наталія Володимирівна; Іванніков, Роман
Dec-2010МАРКЕТИНГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇКарпенко, Наталія Володимирівна
9-Jun-2020МАРКЕТИНГ ОСОБИСТОСТІ: СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІКарпенко, Наталія Володимирівна; Ульхова, Анна Анатоліївна
2013Маркетинг потребительской кооперацииКарпенко, Наталія Володимирівна
7-Jun-2020МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ІНТЕРНЕТ-ПОСЛУГКарпенко, Наталія Володимирівна; Лукаш, Галина Олегівна
2010МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇКарпенко, Наталія Володимирівна
2016Маркетингова діяльність підприємств: сучасний змістКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
11-Sep-2018МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора Н. В. КарпенкоКарпенко, Наталія Володимирівна; Макарова, Маріанна Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
30-Jul-2022Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Наталія Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Шафалюк, Олександр Казимирович; Олексюк, Олексій Іванович; Іванова, Лілія Омелянівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
7-Jun-2020МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВАКарпенко, Наталія Володимирівна; Галібаренко, Валентина Сергіївна
22-Oct-2021МАРКЕТИНГОВА ОСВІТА: ЯК НЕ ВТРАТИТИ ЇЇ АКТУАЛЬНІСТЬ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19Карпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
22-Oct-2021МАРКЕТИНГОВА ОСВІТА: ЯК НЕ ВТРАТИТИ ЇЇ АКТУАЛЬНІСТЬ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19Карпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
29-Sep-2011МАРКЕТИНГОВА ПАРАДИГМА ІННОВАЦІЙНИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВАІваннікова, Марина Миколаївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
Showing results 1 to 20 of 36
 next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback