Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Карпенко, Наталія Володимирівна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 16 из 16
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
Ноя-1997ГОСПОДАРСЬКІ ЗВ’ЯЗКИ ЗАГОТІВЕЛЬНО-ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ З ВИРОБНИКАМИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ РИНКОВИХ ВІДНОСИН (на матеріалах заготівельно-переробних підприємств споживчої кооперації України)Карпенко, Наталія Володимирівна
Июл-2016Інструментарій маркетингу у вищій освітіКарпенко, Наталія Володимирівна
2012Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
Дек-2010МАРКЕТИНГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇКарпенко, Наталія Володимирівна
2013Маркетинг потребительской кооперацииКарпенко, Наталія Володимирівна
2010МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇКарпенко, Наталія Володимирівна
2016Маркетингова діяльність підприємств: сучасний змістКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
11-Сен-2018МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора Н. В. КарпенкоКарпенко, Наталія Володимирівна; Макарова, Маріанна Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
29-Сен-2011МАРКЕТИНГОВА ПАРАДИГМА ІННОВАЦІЙНИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВАІваннікова, Марина Миколаївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
2012МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ РИНКОВОЇ АКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВКарпенко, Наталія Володимирівна
24-Фев-2017Методи ефективного позиціонування товарів підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2012Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна
2015Регіональна модернізація туристичної галузі в контексті загальної економічної модернізації країниКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Июл-2005Удосконалення підготовки магістрів з маркетингу відповідно до міжнародних стандартівКарпенко, Наталія Володимирівна
2008Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесуКарпенко, Наталія Володимирівна
24-Авг-2018Управління маркетингом на торговельному підприємствіКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
Отображение результатов 1 до 16 из 16

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь