Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Browsing by Author Карпенко, Наталія Володимирівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 65
 next >
Issue DateTitleAuthor(s)
Apr-2023SWOT-аналіз: теорія, міфи, реальність (мережа магазинів Сільпо)Карпенко, Наталія Володимирівна; Сіренко, Діана; Сіренко, Каріна
19-Dec-2019Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю підприємстваДобряк, Роман Олександрович; Карпенко, Наталія Володимирівна
Apr-2023Вимоги до здобувача вищої освіти в ПУЕТ для навчання за програмами Еразмус+Карпенко, Наталія Володимирівна; Іванніков, Роман Вячеславович
Nov-1997ГОСПОДАРСЬКІ ЗВ’ЯЗКИ ЗАГОТІВЕЛЬНО-ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ З ВИРОБНИКАМИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ РИНКОВИХ ВІДНОСИН (на матеріалах заготівельно-переробних підприємств споживчої кооперації України)Карпенко, Наталія Володимирівна
Jan-2013Дистанційна освіта та її якістьКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
28-Jun-2023Дослідження поведінки споживачів у закладах сфери швидкого харчуванняШарло, Владислав Володимирович; Карпенко, Наталія Володимирівна
Dec-2022Дослідження поведінки споживачів у закладах сфери швидкого харчуванняКарпенко, Наталія Володимирівна; Шарло, Владислав Володимирович
Apr-2023Дотримання норм академічної доброчесності студентамиКарпенко, Наталія Володимирівна; Ульхова, Анна
Jul-2016Інструментарій маркетингу у вищій освітіКарпенко, Наталія Володимирівна
Apr-2023Інтернет-маркетинг: становлення та особливості застосування в малому бізнесіКарпенко, Наталія Володимирівна; Торяник, Валерія
Apr-2016Кластерізація підприємств легкої промисловості як інструмент стійкої конкурентної позиціїКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2012Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
7-Jun-2020КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХКарпенко, Наталія Володимирівна; Мизін, Лідія Олександрівна
Apr-2023Концепція маркетингових досліджень і маркетингового аналізуКарпенко, Наталія Володимирівна; Павлюк, Володимир
May-2021Кооперативна ідентичність як бренд Укркоопспілки у Міжнародному Кооперативному АльянсіКарпенко, Наталія Володимирівна; Іванніков, Роман Вячеславович
17-May-2021Кооперативна ідентичність як бренд Укркоопспілки у міжнародному кооперативному альянсіКарпенко, Наталія Володимирівна; Іванніков, Роман Вячеславович
16-Jan-2023Маркетинг в галузях та сферах економіки УкраїниКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Білоусько, Тетяна Миколаївна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Dec-2021Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування брендуКарпенко, Наталія Володимирівна; Алік, Анастасія Вікторівна
28-Jun-2023Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування брендуАлік, Анастасія Вікторівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
Dec-2010МАРКЕТИНГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇКарпенко, Наталія Володимирівна
Showing results 1 to 20 of 65
 next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback