Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Карпенко, Наталія Володимирівна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 78
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
Дек-2023Entrepreneurial forms of interaction between market participantsКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Апр-2023SWOT-аналіз: теорія, міфи, реальність (мережа магазинів Сільпо)Карпенко, Наталія Володимирівна; Сіренко, Діана; Сіренко, Каріна
19-Дек-2019Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю підприємстваДобряк, Роман Олександрович; Карпенко, Наталія Володимирівна
23-Ноя-2023Використання цифрових технологій в освітньому процесіКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Іванніков, Роман Вячеславович
Апр-2023Вимоги до здобувача вищої освіти в ПУЕТ для навчання за програмами Еразмус+Карпенко, Наталія Володимирівна; Іванніков, Роман Вячеславович
Ноя-1997ГОСПОДАРСЬКІ ЗВ’ЯЗКИ ЗАГОТІВЕЛЬНО-ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ З ВИРОБНИКАМИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ РИНКОВИХ ВІДНОСИН (на матеріалах заготівельно-переробних підприємств споживчої кооперації України)Карпенко, Наталія Володимирівна
Янв-2013Дистанційна освіта та її якістьКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Дек-2022Дослідження поведінки споживачів у закладах сфери швидкого харчуванняКарпенко, Наталія Володимирівна; Шарло, Владислав Володимирович
28-Июн-2023Дослідження поведінки споживачів у закладах сфери швидкого харчуванняШарло, Владислав Володимирович; Карпенко, Наталія Володимирівна
Апр-2023Дотримання норм академічної доброчесності студентамиКарпенко, Наталія Володимирівна; Ульхова, Анна
23-Ноя-2023Застосування інтернет-технологій у сфері розваг і відпочинкуОлійник, Станіслав Ігорович; Карпенко, Наталія Володимирівна
28-Фев-2024Зміни українських брендів в умовах військової агресії рфКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Июл-2016Інструментарій маркетингу у вищій освітіКарпенко, Наталія Володимирівна
21-Мар-2024Інтегровані моделі цифрового маркетингу для побудови впізнаваності брендуКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Іванніков, Роман Вячеславович
Апр-2023Інтернет-маркетинг: становлення та особливості застосування в малому бізнесіКарпенко, Наталія Володимирівна; Торяник, Валерія
Апр-2016Кластерізація підприємств легкої промисловості як інструмент стійкої конкурентної позиціїКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2012Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
7-Июн-2020КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХКарпенко, Наталія Володимирівна; Мизін, Лідія Олександрівна
Апр-2023Концепція маркетингових досліджень і маркетингового аналізуКарпенко, Наталія Володимирівна; Павлюк, Володимир
17-Май-2021Кооперативна ідентичність як бренд Укркоопспілки у міжнародному кооперативному альянсіКарпенко, Наталія Володимирівна; Іванніков, Роман Вячеславович
Отображение результатов 1 до 20 из 78
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь