Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Лісіца, Вікторія Вікторівна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 20
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
Апр-2014БАГАТОАСПЕКТНІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ВЛАСНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК РЕТЕЙЛЕРІВЛісіца, Вікторія Вікторівна
9-Июл-2021Бізнес-модель роздрібної компанії та її трансформація за сучасних умовЛісіца, Вікторія Вікторівна; Михайленко, Олена Миколаївна; Брацун, Алла Олегівна
3-Июн-2020ІНСТРУМЕНТИ ЗРОСТАННЯ РЕГІОНАЛЬНИХ УЧАСНИКІВ РОЗДРІБНОГО РИНКУ ЗА УМОВ КОНКУРЕНЦІЇ З БОКУ НАЦІОНАЛЬНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖЛісіца, Вікторія Вікторівна
Апр-2015КРОС-КАНАЛЬНІ ПОКУПКИ ЯК НОВИЙ ТИП СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИЛісіца, Вікторія Вікторівна
5-Июн-2020Мерчандайзинг Кредитно-модульний курс Навчальний посібникЛісіца, Вікторія Вікторівна; Іванов, Юрій Васильович
Фев-2016МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОВЕДЕННЯ ВИЇЗНИХ ЗАНЯТЬ НА БАЗІ ДІЮЧИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВЛісіца, Вікторія Вікторівна; Михайленко, Олена Миколаївна
9-Июл-2021НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕРЕЖЕВОГО РИТЕЙЛУ ЗА СУЧАСНИХ УМОВЛісіца, Вікторія Вікторівна
21-Авг-2023Особливості функціонування ланцюга постачань у сфері продуктового рітейлу у воєнний часЛісіца, Вікторія Вікторівна
3-Июн-2020Потреба в оптимізації теоретичної та практичної підготовки студентів за сучасних умовМихайленко, Олена Миколаївна; Лісіца, Вікторія Вікторівна
Фев-2015015ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ ЗМІСТУ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ ДО ВИМОГ РОБОТОДАВЦІВЛісіца, Вікторія Вікторівна; Михайленко, Олена Миколаївна
21-Авг-2023Проблеми адаптації та відновлення діяльності ММСП у воєнний та повоєнний періодиЛісіца, Вікторія Вікторівна; Михайленко, Олена Миколаївна; Ротенберг, Олександр Валерійович
Фев-2017ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧА ДО ЗДІЙСНЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯЛісіца, Вікторія Вікторівна; Михайленко, Олена Миколаївна
3-Июн-2020РІТЕЙЛ-КОНЦЕПЦІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОГО ДОСВІДУЛісіца, Вікторія Вікторівна
Апр-2016СУЧАСНІ ТРЕНДИ В РОЗВИТКУ МЕРЕЖЕВОГО РИТЕЙЛУЛісіца, Вікторія Вікторівна
31-Май-2022Тенденції на напрями трансформації українського рітейлу у пандемічний та постпандемічний періодиЛісіца, Вікторія Вікторівна
23-Июн-2021Тенденції розвитку мережевого ритейлу в Україні в період пандемії COVID – 19Лісіца, Вікторія Вікторівна
4-Июн-2020ТОВАРОЗНАВСТВО (ПОСЛУГИ) НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК для самостійного вивчення навчальної дисципліни студентами спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність освітня програма «Товарознавство і торговельне підприємництво» ступеня бакалавра ПОЛТАВА ПУЕТЛісіца, Вікторія Вікторівна; Брацун, Алла Олегівна
3-Июн-2020УЧАСТЬ МСП В ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИЛісіца, Вікторія Вікторівна
23-Июн-2021ФОРМУВАННЯ ЕКОСИСТЕМ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІЛісіца, Вікторія Вікторівна
22-Июн-2021ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ РИТЕЙЛУ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID - 19Лісіца, Вікторія Вікторівна
Отображение результатов 1 до 20 из 20

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь