Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Шимановська-Діанич, Л. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 15 из 15
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2015Дистриб'юторський підхід до управління розвитком підприємстваШимановська-Діанич, Л. М.; Іщейкін, Т. Є.
14-Июн-2010Кадрове забезпечення управління підприємствами: використання Грід-інфраструктури мережі «УРАН»Івченко, Є. І.; Шимановська-Діанич, Л. М.
2015Ключові принципи управління дистрибуцією в компаніїШимановська-Діанич, Л. М.; Іщейкін, Т. Є.
2019Концептуальні підходи до управління ефективністю формування й результативністю використання потенціалу розвитку підприємств та організацій споживчої коопераціїПедченко, Н. С.; Шимановська-Діанич, Л. М.
2018Майнд-менеджмент та інтелект-карти як інструменти креативного менеджменту та розвитку інтелектуального капіталу в умовах формування економіки знаньШимановська-Діанич, Л. М.; Манжура, О. В.; Іщейкін, Т. Є.; Shymanovska-Dianich, L.; Manzhura, O.; Ischeykin, T.
2018Особливості функціонування та розвитку вищого навчального закладу в умовах становлення економіки знань у контексті розвитку інтелектуального капіталу суспільстваШимановська-Діанич, Л. М.; Бойко, Г. С.; Shymanovska-Dianich, L.; Boyko, A.
2019Підходи до оцінки ефективності та результативності діяльності торговельного підприємства: сучасний поглядШимановська-Діанич, Л. М.; Педченко, Н. С.
2016Підходи до формування корпоративної культури підприємств в умовах євроінтеграційних змін в економіці УкраїниШимановська-Діанич, Л. М.
2017Процес становлення економіки знань та роль вищого навчального закладу в ньомуШимановська-Діанич, Л. М.; Рибалко-Рак, Л. А.; Бойко, Г. С.
18-Дек-2020Соціальна відповідальність бізнесу як чинник переходу національної економіки України від «економіки товару» до «економіки людини»Шимановська-Діанич, Л. М.; Яхно, Т. П.
2016Соціальні функції підприємств та організацій споживчої коопераціїГросул, В. А.; Шимановська-Діанич, Л. М.
2018Стратегія інноваційного розвитку підприємств харчової промисловості УкраїниШимановська-Діанич, Л. М.; Гайденко, Є. С.; Shymanovska-Dianich, L.; Gaydenko, E.
2019Сучасні підходи до розвитку системи управління персоналом підприємства в умовах формування постіндустріальної економікиШимановська-Діанич, Л. М.
18-Дек-2020Теоретичні передумови формування конкурентних переваг підприємства на основі знаньГусейнов, Заур Алішах огли; Зейналзаде, Ельвін Джаббар огли; Шимановська-Діанич, Л. М.
2018Цільові орієнтири розвитку кооперативних хлібопекарських підприємств у контексті інноваційного розвитку хлібопекарської галузіШимановська-Діанич, Л. М.; Джаман, М. О.; Іщейкін, Т. Є.; Shymanovska-Dianich, L.; Dzhaman, M.; Ischeykin, T.
Отображение результатов 1 до 15 из 15

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь