Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Яковенко, Тетяна Іванівна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 7 из 7
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2017Ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі: сучасний поглядПедченко, Наталія Сергіївна; Яковенко, Тетяна Іванівна
5-Апр-2021Науково-методичний підхід до розробки та впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств рекламної галузіПедченко, Наталія Сергіївна; Яковенко, Тетяна Іванівна
2014Науково-методичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі.Педченко, Наталія Сергіївна; Яковенко, Тетяна Іванівна
9-Дек-2016ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РЕКЛАМНОЇ ГАЛУЗІЯковенко, Тетяна Іванівна
2013Основні концепції маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі в умовах сучасної економікиЯковенко, Тетяна Іванівна; Педченко, Наталія Сергіївна
2015Особливості визначення організаційно-економічного механізму забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі.Педченко, Наталія Сергіївна; Яковенко, Тетяна Іванівна
2014Система маркетингової інформації як умова забезпечення ефективної маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі.Педченко, Наталія Сергіївна; Яковенко, Тетяна Іванівна
Отображение результатов 1 до 7 из 7

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь