Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике маркетингове управління

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 6 из 6
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
23-Ноя-2023CRM-система як цифрове рішення для управління клієнтамиЖелізняк, Владислав Вікторович; Іваннікова, Марина Миколаївна
11-Ноя-2020ЗАКЛАДИ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В ТРАНСКОРДОННОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ СПІВРОБІТНИЦТВІЧайка, Інна Петрівна; Кононенко, Олена Анантоліївна
2020КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДНИК МАРКЕТИНГУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИЧайка, Інна Петрівна
Авг-2020МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ВИЩОЇ ОСВІТИЧайка, Інна Петрівна
2014МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВІваннікова, Марина Миколаївна
Мар-2020УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИМ ПРОСТОРОМ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИЧайка, Інна Петрівна
Отображение результатов 1 до 6 из 6

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь