Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра товарознавства, біотехнології, експертизи та митної справи >
Матеріали конференцій (ННІДО ТБЕМС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10675

Название: Характеристика асортименту майонезної продукції вітчизняного виробництва
Авторы: Хмельницька, Євгенія Вікторівна
Ключевые слова: майонез, майонезний соус, виробники, асортимент
Дата публикации: 28-Май-2021
Серия/номер: Матеріали VIII міжнародної науково-практичної конференції "Сучасне метріалознавство та товарознавство: теорія практика освіта";м. Полтава, 22–23 квітня 2021 року
;С.84-88
Аннотация: Майонез використовують як приправу для поліпшення смаку і засвоюваності продуктів, як добавку для виготовлення овоче- - © ПУЕТ - 85 вих, рибних і мʼясних страв в домашній кулінарії та на підприємствах ресторанного господарства, а також для приготування бутербродів і десертів 90 % майонезної продукції представлено на українському ринку вітчизняного виробництва. Найпотужнішими вітчизняними виробниками України є ПрАТ «Волиньхолдинг», ПрАТ «Чумак», ТМ «Щедро» та ТМ «Королівський смак».
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10675
ISBN: 978-966-184
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ТБЕМС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник 2021 р..pdf2,75 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь