Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По заглавию

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 12486 до 12505 из 12977
< назад   дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
20-Янв-2020Формування консультативної функції компетентності молодих викладачівШара, Світлана Олексіївна
2014ФОРМУВАННЯ КОНТИНГЕНТУ СТУДЕНТІВШелудько, Вікторія Миколаївна; Левченко, Юлія Вікторівна
3-Фев-2020ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ» (за матеріалами ТОВ «Інтерфакт плюс»Бурхай Аліна
2016Формування кредитно-кооперативного сектора національної економікиКлименко, Віта Іванівна
23-Янв-2014Формування критеріїв оцінки ефективної сомостійної роботи студентів економічного спрямуванняГлущенко, Олександр Іванович
2020ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ГАЛУЗІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІДерпач, Інна Федорівна
25-Апр-2023Формування культури харчування студентівБородай, Анжела Борисівна; Куштим, Софія Ігорівна
2022Формування лідерства в умовах воєнного стану на прикладах українських громадських діячівТоряник, В. В.; Нестуля, С. І.
2011Формування лідерських якостей випускників вищих навчальних закладівНестуля, Світлана Іванівна
2019Формування лідерської компетентності випускників у ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»Нестуля, Світлана Іванівна
2012Формування логіко-інформаційних систем управління якістю підготовки фахівцівРогоза, Микола Єгорович; Луговий, В'ячеслав Васильович
2021Формування людиномірного економічного туристичного знанняСкляр, Георгій Павлович
2012Формування м’ясо-сальної продуктивності різних генотипів свинейБірта, Габріелла Олександрівна; Бургу, Юрій Георгійович
Мар-2011Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарстваТрайно, Вікторія Миколаївна
24-Июл-2020ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ І ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОГРАМЛебідь, Ю. В.; Карпенко, Н. В.
2011ФОРМУВАННЯ МАТРИЦІ ПРИВАБЛИВОСТІ КЛІЄНТІВ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВАТрайно, Вікторія Миколаївна
6-Мар-2016Формування методичних підходів до бюджетування капітальних інвестицій та джерел їх фінансуванняСамбурська, Наталія Іванівна
Июн-2013Формування методичного забезпечення дистанційної освітиІванюта, Василь Фалимонович
Апр-2016Формування методологічних засад першої теоретичної концепції національної економікиНіколенко, Сергій Степанович; Кушнір, Леонід Леонідович
16-Сен-2016ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМІВ ПРОСУВАННЯ ПРОДОВОЛЬСТВА ТОРГОВЕЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ- ТЕХНОЛОГІЙГармідер, Л. Д.
Отображение результатов 12486 до 12505 из 12977
< назад   дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь