Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 305
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2025BCG-аналіз господарського портфелю підприємства «АВК»Клименко, Вікторія Олегівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
2007BSC як метод формування конкурентних переваг фірмиІваннікова, Марина Миколаївна
23-Ноя-2023CRM-система як цифрове рішення для управління клієнтамиЖелізняк, Владислав Вікторович; Іваннікова, Марина Миколаївна
28-Авг-2020International marketing in sports industryKwao, S. T.; Bazavluk, N. G.
24-Янв-2014Актуальні питання маркетингової діяльності вищих навчальних закладівБондаренко, Вікторія Михайлівна
2024Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті-
2008Алгоритм формування конкурентних переваг підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна
7-Июл-2025Банківський ринок України в умовах війниТрайно, Вікторія Миколаївна; Ачкасова, Марія Денисівна
28-Май-2020Бенчмаркінг як інструмент маркетингових дослідженьЧайка, Інна Петрівна; Семьонова, Анна Сергіївна; Гороховська, Лариса Володимирівна
2025Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю підприємстваСизоненко, Еліна Сергіївна; Яловега, Наталія Іванівна
2012Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банкуЄгоричева, Світлана Борисівна
2025В2В маркетинг під час військової агресії рф: особливості українського ринкуТерещенко, Євгеній Олександрович; Іваннікова, Марина Миколаївна
29-Янв-2024Вдосконалення процесу просування підприємства з використанням інструментів event-маркетингуЯловега, Наталія Іванівна; Йосипенко, Анна Віталіївна
7-Июн-2020Взаємодія маркетингу та логістики в управлінні процесом продажів на підприємствіЯловега, Наталія Іванівна; Романенко, Марина Олександрівна
28-Ноя-2024Використання digital-маркетингу у діяльності сучасного підприємстваДеркач, Олександр; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
22-Апр-2016Використання когнітивних спотворень для, 15-17Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
21-Ноя-2014Використання концепцій маркетингу в діяльності підприємтсв туризму та готельно-ресторанного бізнесуБондаренко, Вікторія Михайлівна
2021Використання концепції маркетингу в діяльності торговельних мережГалуцьких, Аліна Вадимівна
4-Дек-2020Використання сприйняття споживачів у маркетинговій діяльностіТрайно, Вікторія Миколаївна
19-Фев-2016Використання фреймінг – ефекту для проекції попередньо вивчених дисциплін, 82-83Захаренко-Селезньова, Анжелла Миколаївна
Отображение результатов 1 до 20 из 305
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь