Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Кирніс, Н. І.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 10 из 10
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
26-Мар-2019Аналіз підприємств ресторанного господарства ЧехіїДегтярьова, Д. Д.; Кирніс, Н. І.
26-Мар-2019Застосування комп’ютерних інноваційних технологій в міжнародних готеляхШипік, С. Г.; Кирніс, Н. І.
2018ІННОВАЦІЙНИЙ НАПРЯМОК РОЗВИТКУ КЕЙТЕРИНГУОксенченко, В. І.; Кирніс, Н. І.
26-Ноя-2020ІНТЕГРАЛЬНИЙ МЕТОД ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КЕЙТЕРИНГОВИХ ПІДПРИЄМСТВКирніс, Н. І.
12-Окт-2020ОСНОВНІ ФОРМАТИ ПРОПОЗИЦІЙ БІЗНЕС-ХАРЧУВАННЯ В ПОЛТАВСЬКОМУ РЕГІОНІІльїна, Є. Е.; Кирніс, Н. І.
8-Апр-2020ОСНОВНІ ФОРМАТИ ПРОПОЗИЦІЙ БІЗНЕС-ХАРЧУВАННЯ В ПОЛТАВСЬКОМУ РЕГІОНІІльїна, Є. Е.; Кирніс, Н. І.
2023Розвиток готельного і ресторанного бізнесу: виклики часу : тези доповідей наукової конференції здобувачів вищої освіти спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа (м. Полтава, 20 квітня 2023 року)Капліна, Т. В.; Володько, О. В.; Рогова, Н. В.; Кирніс, Н. І.
26-Мар-2019Смарт-годинник – важлива інновація індустрії гостинностіШвабова, Д. Д.; Кирніс, Н. І.
23-Фев-2021СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА, ЯКІ НАДАЮТЬ КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИКирніс, Н. І.; Костишина, Т. А.
26-Мар-2019Штучний інтелект, як інноваційний шлях підвищення якості обслуговування в готеляхЖивотовська, М. Є.; Кирніс, Н. І.
Отображение результатов 1 до 10 из 10

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь