Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Кропивка, Юлія Григорівна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 6 из 6
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2012Еволюційні підходи до формування персоналу в системі споживчої кооперації УкраїниКропивка, Юлія Григорівна
2011Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходівКропивка, Юлія Григорівна
2011Етимологія категорії "маркетинг персоналу" у сучасних умовах господарюванняКропивка, Юлія Григорівна
2011Концептуальні підходи щодо визначення поняття "маркетинг персоналу"Кропивка, Юлія Григорівна
26-Апр-2012Особливості порівняльного аналізу категорій «формування персоналу» і «маркетинг персоналу» в умовах ринкової економікиКропивка, Юлія Григорівна
2011Теоретичні аспекти управління маркетингом персоналу в соціально-економічній системіКропивка, Юлія Григорівна
Отображение результатов 1 до 6 из 6

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь