Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Browsing by Author Перебийніс, Василь Іванович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 17 of 17
Issue DateTitleAuthor(s)
Dec-2021Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управ-ління : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтер-нет-конференції (м. Полтава, 17–18 листопада 2021 року) / за заг. ред. М. Є. Рогози, О. К. Кузьменко. – Полтава : ПУЕТ, 2021. – 351 с.Рогоза, Микола Єгорович; Кузьменко, Олександра Костянтинівна; Перебийніс, Василь Іванович; Карнаухова, Ганна Василівна
2012Енергетичний фактор забезпечення конкурентоспроможності продукціїПеребийніс, Василь Іванович; Федірець, Олег Володимирович
4-Jun-2020ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ЕНЕРГЕТИЧНИХ РЕСУРСІВ У ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМАХ АГРОПРОДОВОЛЬЧОГО КОМПЛЕКСУПеребийніс, Василь Іванович; Захарченко, Олена Григорівна
5-Apr-2021«Ефективність використання енергоресурсів на підприємствах» (за матеріалами підприємств агропродовольчого комплексу)Перебийніс, Василь Іванович
5-Jun-2021Європейська кластерна політика: досвід для УкраїниПеребийніс, Василь Іванович; Рогоза, Микола Єгорович; Кузьменко, Олександра Костянтинівна
2012Логістичне управління запасами на підприємствахПеребийніс, Василь Іванович; Дроботя, Яна Анатоліївна
2015Маркетингове управління споживачами послугТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
2011МОТИВАЦІЯ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ СПОЖИВАЧАМИТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
2011Мотивація в системі маркетингового управління споживачамиТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
2019Навчальна дисципліна "Економіка територій і територіальних громад" в системі підготовки економістівПеребийніс, Василь Іванович
2008Організаційний розвиток підприємств теоретичні та практичні аспектиПеребийніс, Василь Іванович; Світлична, Алла Василівна
2014Споживач як об’єкт маркетингового управління підприємствами: моделі поведінкиТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
18-Jan-2022СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ГРОМАД І ТЕРИТОРІЙ ЯК ОБ’ЄКТ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУРогоза, Микола Єгорович; Перебийніс, Василь Іванович; Кузьменко, Олександра Костянтинівна
2008Транспортний менеджмент і транспортний маркетинг виробничо-комерційної діяльностіПеребийніс, Василь Іванович; Болдирєва, Людмила Миколаївна; Перебийніс, Олександр Васильович
2011Транспортний фактор забезпечення конкурентоспроможності продукціїПеребийніс, Василь Іванович; Помаз, Олександр Михайлович
2005Транспортно-логістичні системи підприємств формування та функціонуванняПеребийніс, Василь Іванович; Перебийніс, Олександр Васильович
2008Управління використанням трудових ресурсів на підприємствахПеребийніс, Василь Іванович; Житник, Тетяна Петрівна
Showing results 1 to 17 of 17

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback