Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике Маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 7 из 7
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
28-Май-2020БЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬЧайка, Інна Петрівна; Семьонова, Анна Сергіївна; Гороховська, Лариса Володимирівна
2016Маркетингова діяльність підприємств: сучасний змістПедченко, Наталія Сергіївна
Авг-2020МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ВИЩОЇ ОСВІТИЧайка, Інна Петрівна
2016Науково-методичний підхід до розробки та впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств рекламної галузі.Педченко, Наталія Сергіївна; Яковенко, Тетяна Василівна
2017РОЗВИТОК СПОЖИВАЧІВ У МАРКЕТИНГОВОМУ УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМЧайка, Інна Петрівна
Мар-2020УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИМ ПРОСТОРОМ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИЧайка, Інна Петрівна
2017ФОРМИРОВАНИЕ МЕХАНИЗМА МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛЕНИЯ ВУЗОМЧайка, Инна Петровна
Отображение результатов 1 до 7 из 7

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь