Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике ринок

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 33
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2016ASYMMETRY OF INFORMATION AND ITS FEATURES IN THE TOURIST MARKETIvanova, Valentina; Іванова, Валентина Василівна
28-Авг-2020INFLUENCE OF GLOBALIZATION ON THE WORLD FOOD MARKETKpoku, O.; Пожар, А. А.
16-Апр-2021LABOR MARKET REGULATION MECHANISM: METHODOLOGICAL BASES OF FORMATION AND EFFICIENCY EVALUATIONЧернявська, О. В.
2018Аналіз вітчизняного ринку та оцінка якості кисломолочних напоїв для дитячого харчуванняФлока, Людмила Валеріївна; Панченко, Анна Анатоліївна
2014Господарсько-політичний механізм як інституційна система підтримки економічної рівноваги у ринковій економіціНіколенко, Сергій Степанович
1-Фев-2024Дослідження асортименту та оцінка якості нерибних об'єктів водного промислуМарченко, Валерія Миколаївна
1-Фев-2024Дослідження асортименту та проведення експертизи лососевої ікриМарченко, Олег Миколайович
2015Економічна сутність та закономірності розвитку ринку туристичних послуг в УкраїніСкляр, Георгій Павлович
23-Окт-2020ЕФЕКТИВНА ПОЛІТИКА УПРАВЛІННЯ ГРОШОВИМИ ПОТОКАМИ НА ТОРГОВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ В УМОВАХ РИНКУ В умовах реформування функціональної структуриВласенко, В. А.; Покрова, Р. Р.
2017Законодавче забезпечення належного функціонування ринку органічної продукції та сировини українського виробницваЮщенко, С. В.; Браїлко, А. С.
18-Дек-2020ЗМЕНШЕННЯ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ АВТОМОБІЛІВ НА НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ НА ПРИКЛАДІ TESLA INCРедька, О. А.; Флегантова, А. Л.
2016Конкурентний ринок : сучасна характеристика та особливостіДеревянко, Богдан Володимирович; Derevyanko, Bogdan; Захарченко, Вікторія Олексіївна; Zakharchenko, Viktoriya
22-Мар-2018Конкурентоспроможність продукції як специфічна економічна категоріяБасова, Юлія Олександрівна; Губа, Людмила Миколаївна
2012Маркетингові ризики малих торговельних підприємств: види, причини, шляхи уникнення та подоланняКраус, Катерина Миколаївна
5-Ноя-2020МІКРОФІНАНСОВА СТАБІЛЬНІСТЬ БАНКУ У СИСТЕМІ ФІНАНСОВОЇ СТАБІЛЬНОСТІВовченко, О. С.
21-Июн-2021Моделювання сервісно-виробничого, виробничо-торгівельного процесів готелю категорії «***» на 222 місця у м. Кременчук Полтавської областіЧугуй, Богдан Романович
21-Июн-2021Моделювання сервісно-виробничого, виробничо-торгівельного процесів мотелю на 168 місць у м. ПолтаваТихончук, Артем Олександрович
27-Сен-2018ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РИНОККравченко, Тетяна Іванівна
27-Сен-2018ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РИНОККравченко, Тетяна Іванівна
24-Июл-2020ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ ДИРЕКТ-МАРКЕТИНГУКалініна, А. І.; Яловега, Н. І.
Отображение результатов 1 до 20 из 33
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь