Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Іваннікова, М. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 17 из 17
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
7-Янв-2021THE INFLUENCE OF THE CONSUMER’S TYPE – PHYSICAL OR DIGITAL – ON THEIR BEHAVIORAL CHARACTERISTICSKarpenko, N. V.; Ivannikova, M. M.; Іваннікова, М. М.; Карпенко, Н. В.
2021Анкетне опитування здобувачів освітньої програми «Маркетинг» в контексті забезпечення якості освітньої діяльностіІваннікова, М. М.; Аршученко, В.; Руденко, Є.
24-Июл-2020КЛАСИФІКАЦІЯ ЛЮДСЬКИХ ПОТРЕБ У КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГУКажан, О. С.; Іваннікова, М. М.
24-Июл-2020КОМПЛЕКС «4 P» У СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУХорольська, А. С.; Іваннікова, М. М.
15-Июн-2020Комунікаційна діяльність підприємств фармацевтичної галузіСердюк, А. В.; Іваннікова, М. М.
2023Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країниКарпенко, Н. В.; Іваннікова, М. М.
15-Июн-2020Маркетингова діяльність підприємств сфери послугОлексенко, В. В.; Іваннікова, М. М.
12-Сен-2018МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора Н. В. КарпенкоКарпенко, Н. В.; Макарова, М. В.; Педченко, Н. С.; Перебийніс, В. І.; Тєлетов, О. С.; Тягунова, Н. М.; Азарян, А. А.; Бондаренко, В. М.; Босак, А. О.; Гонтаренко, Н. А.; Данніков, О. В.; Дробиш, Л. В.; Іваннікова, М. М.; Івасенко, О. А.; Карпенко, Ю. В.; Мандич, О. В.; Павлішина, Н. М.; Тягунова, З. О.; Чайка, І. П.; Яловега, Н. І.; Бабенко, О. М.; Браславець, Т. М.; Захаренко-Селезньова, А. М.; Прокопенко, І. В.; Яковенко, Т. І.
2015МОДЕРНІЗАЦІЯ ТУРИЗМОЗНАВСТВА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПАРТНЕРСТВАСкляр, Г. П.; Задорожний, Г. В.; Кифяк, В. Ф.; Михайліченко, Г. І.; Карпенко, Н. В.; Іваннікова, М. М.; Сарапин, В. В.; Маца, К. О.
19-Дек-2020Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки"Педченко, Н. С.; Іваннікова, М. М.; Лісіца, В. В.; Джвигол, Х.; Гудзь, Т. П.; Кузіор, О.; Петрушенко, Ю. М.; Савицька, Н. Л.; Карпенко, Н. В.; Божкова, В. В.; Боярко, І. М.; Джвигол-Барош, М.; Рогоза, М. Є.; Лисенко, Ю. Г.; Леонов, С. В.; Стрілець, Ю. В.
18-Дек-2020Організація маркетингової діяльності у соціальних мережахКрат, О. О.; Іваннікова, М. М.
24-Июл-2020ПАРТИЗАНСЬКИЙ МАРКЕТИНГ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА СПОЖИВАЧАКісурін, В. В.; Іваннікова, М. М.
24-Июл-2020РОЗВИТОК КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХЗезекало, Є. О.; Іваннікова, М. М.
24-Июл-2020СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАМоскаленко, Т. О.; Іваннікова, М. М.
24-Сен-2020Управління інноваційною складовою економічної безпекиПрокопенко, О. В.; Школа, В. Ю.; Щербаченко, В. О.; Карпенко, Н. В.; Іваннікова, М. М.
19-Дек-2020Управління маркетингом на підприємствіДовгаль, Д. А.; Іваннікова, М. М.
15-Июн-2020Формування портфелю рекламних послуг на підприємствіМірчук, М. В.; Іваннікова, М. М.
Отображение результатов 1 до 17 из 17

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь