Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Browsing by Author Іваннікова, М. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Аналіз маркетингового середовища логістичного підприємства на прикладі ТОВ «Нова пошта»Торяник, В. В.; Іваннікова, М. М.
24-Jul-2020КЛАСИФІКАЦІЯ ЛЮДСЬКИХ ПОТРЕБ У КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГУКажан, О. С.; Іваннікова, М. М.
24-Jul-2020КОМПЛЕКС «4 P» У СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУХорольська, А. С.; Іваннікова, М. М.
2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Н. В.; Педченко, Н. С.; Олексюк, О. І.; Шафалюк, О. К.; Іванова, Л. О.; Вовчанська, О. М.; Іваннікова, М. М.; Кліпкова, О. І.; Куцик, В. І.; Яловега, Н. І.; Трайно, В. М.; Івасенко, О. А.; Захаренко-Селезньова, А. М.
2022Маркетингове забезпечення стартапу з відкриття магазину жіночого одягу «Tiny Store»Аршученко, В. А.; Іваннікова, М. М.
2022Особливості організації та ведення медіа-бізнесу на прикладі «ABDV media team»Радкевич, Б. В.; Іваннікова, М. М.
2022Оцінка маркетингового середовища виробника соків «Sandora»Коваленко, А. О.; Іваннікова, М. М.
24-Jul-2020ПАРТИЗАНСЬКИЙ МАРКЕТИНГ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА СПОЖИВАЧАКісурін, В. В.; Іваннікова, М. М.
24-Jul-2020РОЗВИТОК КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХЗезекало, Є. О.; Іваннікова, М. М.
24-Jul-2020СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАМоскаленко, Т. О.; Іваннікова, М. М.
Showing results 1 to 10 of 10

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback