Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Карпенко, Н. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 21
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
7-Янв-2021THE INFLUENCE OF THE CONSUMER’S TYPE – PHYSICAL OR DIGITAL – ON THEIR BEHAVIORAL CHARACTERISTICSKarpenko, N. V.; Ivannikova, M. M.; Іваннікова, М. М.; Карпенко, Н. В.
2022Вимоги до здобувача вищої освіти в ПУЕТ для навчання за програмами Еразмус+Іванніков, Р. В.; Карпенко, Н. В.
24-Июл-2020ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ПІДВИЩЕНОЇ ДИНАМІЧНОСТІ ТА РИЗИКОВАНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦТВАУльхова, А. А.; Карпенко, Н. В.
12-Окт-2020ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ПІДВИЩЕНОЇ ДИНАМІЧНОСТІ ТА РИЗИКОВАНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦТВАУльхова, А. А.; Карпенко, Н. В.
24-Июл-2020ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕКЛАМИБалюк, Ю. В.; Карпенко, Н. В.
24-Июл-2020КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУКоба, Д. О.; Карпенко, Н. В.
2021Копірайтинг як інноваційний інструмент маркетингуІванніков, Р.; Карпенко, Н. В.
24-Июл-2020ЛІЗИНГОВІ ВЗАЄМОВІДНОСИНИ МІЖ ПІДРИЄМСТВАМИ В СУЧАСНИХ УМОВАХКолотко, А. І.; Карпенко, Н. В.
2023Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країниКарпенко, Н. В.; Іваннікова, М. М.
12-Сен-2018МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора Н. В. КарпенкоКарпенко, Н. В.; Макарова, М. В.; Педченко, Н. С.; Перебийніс, В. І.; Тєлетов, О. С.; Тягунова, Н. М.; Азарян, А. А.; Бондаренко, В. М.; Босак, А. О.; Гонтаренко, Н. А.; Данніков, О. В.; Дробиш, Л. В.; Іваннікова, М. М.; Івасенко, О. А.; Карпенко, Ю. В.; Мандич, О. В.; Павлішина, Н. М.; Тягунова, З. О.; Чайка, І. П.; Яловега, Н. І.; Бабенко, О. М.; Браславець, Т. М.; Захаренко-Селезньова, А. М.; Прокопенко, І. В.; Яковенко, Т. І.
15-Июн-2020Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємстваКараулов, А. А.; Карпенко, Н. В.
24-Июл-2020МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХШарко, Б. Р.; Карпенко, Н. В.
12-Окт-2020МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХШарко, Б. Р.; Карпенко, Н. В.
24-Июл-2020МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВБабаєв, Р. А.; Карпенко, Н. В.
2015МОДЕРНІЗАЦІЯ ТУРИЗМОЗНАВСТВА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПАРТНЕРСТВАСкляр, Г. П.; Задорожний, Г. В.; Кифяк, В. Ф.; Михайліченко, Г. І.; Карпенко, Н. В.; Іваннікова, М. М.; Сарапин, В. В.; Маца, К. О.
19-Дек-2020Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки"Педченко, Н. С.; Іваннікова, М. М.; Лісіца, В. В.; Джвигол, Х.; Гудзь, Т. П.; Кузіор, О.; Петрушенко, Ю. М.; Савицька, Н. Л.; Карпенко, Н. В.; Божкова, В. В.; Боярко, І. М.; Джвигол-Барош, М.; Рогоза, М. Є.; Лисенко, Ю. Г.; Леонов, С. В.; Стрілець, Ю. В.
15-Июн-2020Удосконалення маркетингового планування на підприємствіОмельяненко, В. Ю.; Карпенко, Н. В.
15-Июн-2020Управління ефективністю маркетингової діяльностіТімошенко, Є. А.; Карпенко, Н. В.
24-Сен-2020Управління інноваційною складовою економічної безпекиПрокопенко, О. В.; Школа, В. Ю.; Щербаченко, В. О.; Карпенко, Н. В.; Іваннікова, М. М.
24-Июл-2020ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ І ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОГРАМЛебідь, Ю. В.; Карпенко, Н. В.
Отображение результатов 1 до 20 из 21
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь