Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Юрко, Ігор Вікторович

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 22
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
3-Июн-2020WORKSHOP ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ І МЕТОДИКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІЮрко, Ігор Вікторович
4-Июн-2020БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення навчальної дисципліни студентами спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа освітня програма «Готельно-ресторанна справа» ступеня бакалавра Полтава ПУЕТМихайленко, Олена Миколаївна; Юрко, Ігор Вікторович
3-Июн-2020Використання інтерактивних методів для розвитку підприємницьких компетентностейЮрко, Ігор Вікторович
Апр-2016ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ «ТАЄМНИЙ ПОКУПЕЦЬ» ДЛЯ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯЮрко, Ігор Вікторович
9-Июл-2021ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СКЛАДОВОЇ В ПРОЕКТАХ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВАЮрко, Ігор Вікторович; Кийко, Антон
Фев-2015ВПЛИВ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ СПЕЦІАЛІСТАЮрко, Ігор Вікторович
9-Июл-2021Зародження і розвиток мережевої торгівлі в УкраїніЮрко, Ігор Вікторович
2012Інноваційні концепції маркетингуКраус, Катерина Миколаївна; Юрко, Ігор Вікторович
30-Июл-2011Маркетинг заготівельної діяльності підприємств споживчої кооперації на ринку дикорослої та лікарсько-технічної сировиниБондаренко, Вікторія Михайлівна; Юрко, Ігор Вікторович
2008Маркетингові дослідження ринку дикорослої продукції в УкраїніБондаренко, Вікторія Михайлівна; Юрко, Ігор Вікторович
2009Маркетингові підходи у формуванні заготівельно-збутової політики кооперативних підприємствБондаренко, Вікторія Михайлівна; Юрко, Ігор Вікторович
22-Июн-2021Організація діяльності нічного клубу «Servi dei Night Club»Репов, Сергій Дмитрович; Юрко, Ігор Вікторович
4-Июн-2020ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК для самостійного вивчення навчальної дисципліни студентами спеціальностей 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» освітня програма «Товарознавство і торговельне підприємництво», 073 «Менеджмент» освітня програма «Менеджмент», 181 «Харчові технології» освітня програма «Харчові технології та інженерія» ступеня бакалавра ПУЕТЮрко, Ігор Вікторович
22-Июн-2021ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МАЙБУТНЬОГО БІЗНЕСУ DZ «POLTAVA»Бондаренко, Ірина Сергіївна; Юрко, Ігор Вікторович
2015ПІДГОТОВКА НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ТОВАРОЗНАВСТВО І КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ» В ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНІЙ ВИЩІЙ ОСВІТІЮрко, Ігор Вікторович
2008Планування в підприємствах і організаціях споживчої кооперації: стан і перспективи розвиткуІванова, Валентина Василівна; Сидоренко-Мельник, Ганна Миколаївна; Фастовець, Антоніна Автономівна; Юрко, Ігор Вікторович
22-Июн-2021ПРОЄКТ УДОСКОНАЛЕННЯ ФЕРМЕРСЬКОГО ГОСПОДАРСТВАГроза, Віталій Анатолійович; Юрко, Ігор Вікторович
3-Июн-2020РЕГІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК СУБ’ЄКТІВ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВАЮрко, Ігор Вікторович
3-Июн-2020РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО ПРОДОВОЛЬЧОГО РІТЕЙЛУЮрко, Ігор Вікторович
2010СУТНІСТЬ ТА ЕВОЛЮЦІЯ ПОНЯТТЯ “УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ” ЯК ЕКОНОМІЧНОЇ КАТЕГОРІЇЮрко, Ігор Вікторович; Краус, Катерина Миколаївна
Отображение результатов 1 до 20 из 22
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь