Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике маркетингові стратегії

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 8 из 8
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
29-Сен-2010ЗАСТОСУВАННЯ ЗБАЛАНСОВАНОЇ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ У СТРАТЕГІЧНОМУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАІваннікова, Марина Миколаївна
29-Янв-2024Маркетингове забезпечення процесів розробки та продажу дизайнів інтер’єрІвченко, Володимир Сергійович; Іваннікова, Марина Миколаївна
29-Янв-2024Маркетингове стратегічне планування діяльності закладів харчуванняЦап, Павло Павлович; Карпенко, Наталія Володимирівна
19-Дек-2019Маркетингове стратегічне планування на підприємствіГалібаренко, Валентина Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
28-Июн-2023Організація маркетингу в діяльності закладів вищої освітиДмуховська, Оксана Миколаївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
21-Апр-2016Стратегія диференційованого маркетингу SamsungІваннікова, Марина Миколаївна; Щербакова, І. О.
2008Формування конкурентних переваг підприємства легкої промисловості на основі SWOT-аналізуІваннікова, Марина Миколаївна
28-Июн-2023Цифрові технології у формуванні маркетингових стратегій бізнесуПолєва, Яна Вікторівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Отображение результатов 1 до 8 из 8

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь