Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике стратегічний маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 9 из 9
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
Апр-2023SWOT-аналіз: теорія, міфи, реальність (мережа магазинів Сільпо)Карпенко, Наталія Володимирівна; Сіренко, Діана; Сіренко, Каріна
29-Янв-2024Маркетингове забезпечення взаємодії суб’єктів фінансового ринкуПилипенко, Роман Сергійович; Карпенко, Наталія Володимирівна
23-Ноя-2023Маркетингове стратегічне планування ринкової діяльності підприємстваЦап, Павло Павлович; Карпенко, Наталія Володимирівна
29-Янв-2024Маркетингове стратегічне планування діяльності закладів харчуванняЦап, Павло Павлович; Карпенко, Наталія Володимирівна
12-Май-2023Маркетингові стратегії споживчих кооперативів у сучасному світі: інноваційні практикиКарпенко, Наталія Володимирівна; Любимов, Олександр
2010Стратегічний маркетинг у системі стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарстваМихайлова, Наталія Вікторівна
29-Янв-2024Управління маркетинговими дослідженнями в системі забезпечення ефективності діяльності підприємстваБалюк, Яна Андріївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
28-Июн-2023Управління процесом маркетингового консалтингу в сучасних умовахЛебідь, Юлія Володимирівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
29-Янв-2024Формування бренд-стратегії підприємстваЯловега, Наталія Іванівна; Ситник, Артем Сергійович
Отображение результатов 1 до 9 из 9

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь