Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике маркетингові комунікації

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 7 из 7
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
12-Сен-2020Маркетингові комунікації у сфері туризмуТрайно, Вікторія Миколаївна; Левченко, Олена Станіславівна
Апр-2012Основні форми кобрендингуЯловега, Наталія Іванівна
Апр-2007Планування структури і бюджету стимулювання системи просування товаруЗахаренко, Анжелла Миколаївна
18-Дек-2020Створення та просування брендів у маркетинговій діяльності міжнародних компаній: основи теорії та приклади з практикиБарановський, О. О.; Шкурупій, О. В.
2017Управління маркетинговими комунікаціями підприємств на сучасному етапі розвитку економікиЯловега, Н. І.; Стеценко, В. В.
15-Июн-2020Формування портфелю рекламних послуг на підприємствіМірчук, М. В.; Іваннікова, М. М.
Май-2008Формування системи маркетингових комунікацій на підприємствах споживчої коопераціїЯловега, Наталія Іванівна
Отображение результатов 1 до 7 из 7

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь