Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике нейромаркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 8 из 8
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
23-Ноя-2023Дослідження принципів етики у нейромаркетингових технологіяхЛатиш, Вікторія Сергіївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2023Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країниКарпенко, Н. В.; Іваннікова, М. М.
19-Дек-2020Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки"Педченко, Н. С.; Іваннікова, М. М.; Лісіца, В. В.; Джвигол, Х.; Гудзь, Т. П.; Кузіор, О.; Петрушенко, Ю. М.; Савицька, Н. Л.; Карпенко, Н. В.; Божкова, В. В.; Боярко, І. М.; Джвигол-Барош, М.; Рогоза, М. Є.; Лисенко, Ю. Г.; Леонов, С. В.; Стрілець, Ю. В.
9-Июн-2020НЕЙРОМАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІЯловега, Наталія Іванівна; Золотар, Руслан Андрійович
13-Дек-2022«Підвищення ефективності роботи Прем'єр Готелю "Палаццо" у місті Полтава за рахунок маркетингових технологій»Ходіс, Наталія Сергіївна
Апр-2023Побудова «мелодії бренду» за допомогою нейромаркетингових технологійІваннікова, Марина Миколаївна; Волянська, Анастасія
Апр-2023Тестування дизайну web-сайту з використанням техніки eye-trackingІваннікова, Марина Миколаївна; Багно, Вячеслав
Апр-2023Як колір автомобіля впливає на вибір споживачаІваннікова, Марина Миколаївна; Климаш, Олександр
Отображение результатов 1 до 8 из 8

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь