Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике брендинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 11 из 11
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2012Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банкуЄгоричева, Світлана Борисівна
18-Апр-2025Брендинг як складова маркетингової стратегії організації в умовах цифрової трансформації та євроінтеграціїГусаковська, Тетяна Олександрівна; Середа, Олексій Олексійович; Семенова, Марія Олександрівна
3-Фев-2020Використання HR-брендингу в контексті забезпечення конкурентоспроможності територійЧернухін, Богдан Сергійович
28-Июн-2021«Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності» / «Global brands in the international marketing activities of TNCs»Самі, Кареен Патрісія
20-Июн-2023Діджитальні канали формування бренду закладу вищої освітиТягунова, Злата
2025Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління : матеріали ХIV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференціїМатвієнко, Ю. С.; Ткаченко, А. С.; Перебийніс, В. І.; Карнаухова, Г. В.; Стеценко, В. В.
29-Янв-2024Застосування CRM у підтриманні іміджу компаніїЖелізняк, Владислав Вікторович; Іваннікова, Марина Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Наталія Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
9-Июн-2020Нейромаркетинг: сутність та особливостіЯловега, Наталія Іванівна; Золотар, Руслан Андрійович
Апр-2011Основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій підприємств споживчої коопераціїЯловега, Наталія Іванівна
Отображение результатов 1 до 11 из 11

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь