Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Яловега, Наталія Іванівна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 43
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
29-Янв-2024Вдосконалення процесу просування підприємства з використанням інструментів event-маркетингуЯловега, Наталія Іванівна; Йосипенко, Анна Віталіївна
7-Июн-2020ВЗАЄМОДІЯ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ В УПРАВЛІННІ ПРОЦЕСОМ ПРОДАЖІВ НА ПІДПРИЄМСТВІЯловега, Наталія Іванівна; Романенко, Марина Олександрівна
8-Июн-2020ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРТРЕТУ ПОТЕНЦІЙНОЇ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇЯловега, Наталія Іванівна; Яресько, Альона Петрівна
Апр-2016Забезпечення інноваційності в прийнятті управлінських рішеньЯловега, Наталія Іванівна
Мар-2012Забезпечення необхідних психолого-педагогічних умов формування цінностей студентівЯловега, Наталія Іванівна
Июл-2009Застосування мережі інтернет у діяльності підприємствЯловега, Наталія Іванівна
Дек-2007Зв’язки з громадськістю у діяльності підприємств споживчої коопераціїЯловега, Наталія Іванівна
2012Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
Янв-2013Критерії якості дистанційної освітиЯловега, Наталія Іванівна
10-Июн-2020МАРКЕТИНГ ТЕРИТОРІЙ: СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІЯловега, Наталія Іванівна; Коба, Дар'я Олександрівна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Наталія Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2006Маркетингова тріангуляція підвищення конкурентоспроможності українських ВНЗЯловега, Наталія Іванівна
2008Маркетингові аспекти комунікаційної діяльності вищих навчальних закладівЯловега, Наталія Іванівна
Май-2010Маркетингові аспекти управління конкурентоспроможністю підприємстваЯловега, Наталія Іванівна
7-Июн-2020МАРКЕТИНГОВІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ КОНТАКТ-ЦЕНТРУЯловега, Наталія Іванівна; Левицька, Юлія Олександрівна
Янв-2008Методика оптимального поєднання комунікаційних інструментів у діяльності підприємств споживчої кооперації УкраїниЯловега, Наталія Іванівна
Ноя-2012Методичні аспекти розробки та вибору конкурентної маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств УкраїниЯловега, Наталія Іванівна
Янв-2014Механізми співпраці ВНЗ із роботодавцямиЯловега, Наталія Іванівна
9-Июн-2020НЕЙРОМАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІЯловега, Наталія Іванівна; Золотар, Руслан Андрійович
Отображение результатов 1 до 20 из 43
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь