Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Browsing by Author Яловега, Наталія Іванівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 38
 next >
Issue DateTitleAuthor(s)
7-Jun-2020ВЗАЄМОДІЯ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ В УПРАВЛІННІ ПРОЦЕСОМ ПРОДАЖІВ НА ПІДПРИЄМСТВІЯловега, Наталія Іванівна; Романенко, Марина Олександрівна
8-Jun-2020ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРТРЕТУ ПОТЕНЦІЙНОЇ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇЯловега, Наталія Іванівна; Яресько, Альона Петрівна
Apr-2016Забезпечення інноваційності в прийнятті управлінських рішеньЯловега, Наталія Іванівна
Mar-2012Забезпечення необхідних психолого-педагогічних умов формування цінностей студентівЯловега, Наталія Іванівна
Jul-2009Застосування мережі інтернет у діяльності підприємствЯловега, Наталія Іванівна
Dec-2007Зв’язки з громадськістю у діяльності підприємств споживчої коопераціїЯловега, Наталія Іванівна
2012Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
Jan-2013Критерії якості дистанційної освітиЯловега, Наталія Іванівна
10-Jun-2020МАРКЕТИНГ ТЕРИТОРІЙ: СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІЯловега, Наталія Іванівна; Коба, Дар'я Олександрівна
2006Маркетингова тріангуляція підвищення конкурентоспроможності українських ВНЗЯловега, Наталія Іванівна
2008Маркетингові аспекти комунікаційної діяльності вищих навчальних закладівЯловега, Наталія Іванівна
May-2010Маркетингові аспекти управління конкурентоспроможністю підприємстваЯловега, Наталія Іванівна
7-Jun-2020МАРКЕТИНГОВІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ КОНТАКТ-ЦЕНТРУЯловега, Наталія Іванівна; Левицька, Юлія Олександрівна
Jan-2008Методика оптимального поєднання комунікаційних інструментів у діяльності підприємств споживчої кооперації УкраїниЯловега, Наталія Іванівна
Nov-2012Методичні аспекти розробки та вибору конкурентної маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств УкраїниЯловега, Наталія Іванівна
Jan-2014Механізми співпраці ВНЗ із роботодавцямиЯловега, Наталія Іванівна
9-Jun-2020НЕЙРОМАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІЯловега, Наталія Іванівна; Золотар, Руслан Андрійович
Oct-2010Организация службы маркетинга на предприятиях потребительской кооперацииЯловега, Наталія Іванівна
Apr-2011Основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій підприємств споживчої коопераціїЯловега, Наталія Іванівна
9-Jun-2020ОСНОВНІ ТРЕНДИ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ МІЛЛЕНІАЛІВЯловега, Наталія Іванівна; Балюк, Юлія Вікторівна
Showing results 1 to 20 of 38
 next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback