Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Browsing by Author Яловега, Наталія Іванівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 51
 next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2025Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю підприємстваСизоненко, Еліна Сергіївна; Яловега, Наталія Іванівна
29-Jan-2024Вдосконалення процесу просування підприємства з використанням інструментів event-маркетингуЯловега, Наталія Іванівна; Йосипенко, Анна Віталіївна
7-Jun-2020Взаємодія маркетингу та логістики в управлінні процесом продажів на підприємствіЯловега, Наталія Іванівна; Романенко, Марина Олександрівна
Jun-2024Вплив соціальних медіа на розвиток бренду в інтернет-маркетингуЯловега, Наталія Іванівна; Yalovega, N.
8-Jun-2020Дослідження портрету потенційної цільової аудиторіїЯловега, Наталія Іванівна; Яресько, Альона Петрівна
Apr-2016Забезпечення інноваційності в прийнятті управлінських рішеньЯловега, Наталія Іванівна
Mar-2012Забезпечення необхідних психолого-педагогічних умов формування цінностей студентівЯловега, Наталія Іванівна
Jul-2009Застосування мережі інтернет у діяльності підприємствЯловега, Наталія Іванівна
Dec-2007Зв’язки з громадськістю у діяльності підприємств споживчої коопераціїЯловега, Наталія Іванівна
2012Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
Jan-2013Критерії якості дистанційної освітиЯловега, Наталія Іванівна
10-Jun-2020Маркетинг територій: сутність та особливостіЯловега, Наталія Іванівна; Коба, Дар'я Олександрівна
Dec-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Dec-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Наталія Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2006Маркетингова тріангуляція підвищення конкурентоспроможності українських ВНЗЯловега, Наталія Іванівна
2008Маркетингові аспекти комунікаційної діяльності вищих навчальних закладівЯловега, Наталія Іванівна
May-2010Маркетингові аспекти управління конкурентоспроможністю підприємстваЯловега, Наталія Іванівна
2021Маркетингові інтрументи впливу на клієнтів, як система управління продажамиТрайно, Вікторія Миколаївна; Яловега, Наталія Іванівна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
7-Jun-2020Маркетингові особливості роботи контакт-центруЯловега, Наталія Іванівна; Левицька, Юлія Олександрівна
Showing results 1 to 20 of 51
 next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback