Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Іваннікова, Марина Миколаївна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 25
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2007BSC ЯК МЕТОД ФОРМУQ ВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ФІРМИІваннікова, Марина Миколаївна
2009Актуальні питання використання збалансованої системи показників в стратегічному управлінні підприємствомІваннікова, Марина Миколаївна
2008АЛГОРИТМ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВАІваннікова, Марина Миколаївна
22-Июн-2016ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ СІЛЬСЬКИХ ГРОМАД: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИІванов, Сергій Володимирович; Ляшенко, Вячеслав Іванович; Іваннікова, Марина Миколаївна
22-Май-2008ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ РИНКУ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ПОЛТАВСЬКОГО РЕГІОНУІваннікова, Марина Миколаївна
24-Фев-2017Економічні наслідки децентралізації для сільських громад УкраїниІванов, СергІй Володимирович; Ляшенко, Вячеслав Іванович; Іваннікова, Марина Миколаївна
29-Сен-2010ЗАСТОСУВАННЯ ЗБАЛАНСОВАНОЇ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ У СТРАТЕГІЧНОМУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАІваннікова, Марина Миколаївна
15-Май-2008Інструментарій управління конкурентними перевагами підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна
24-Май-2007Конкурентні переваги в секторі малого та середнього бізнесуІваннікова, Марина Миколаївна
21-Фев-2008Легка промисловість України в контексті розвитку державної економікиІваннікова, Марина Миколаївна
2008Легка промисловість України: заходи посилення конкурентних переваг галузіІваннікова, Марина Миколаївна
21-Апр-2016Маркетинг у формуванні компетенцій споживачів закладів швидкого харчуванняІваннікова, Марина Миколаївна; Цвітченко, М.М.
26-Фев-2016Маркетинг у формуванні конкурентних переваг підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна
30-Мар-2016Маркетинг у формуванні конкурентних переваг підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна
2016Маркетингова діяльність підприємств: сучасний змістКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
11-Сен-2018МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора Н. В. КарпенкоКарпенко, Наталія Володимирівна; Макарова, Маріанна Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
29-Сен-2011МАРКЕТИНГОВА ПАРАДИГМА ІННОВАЦІЙНИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВАІваннікова, Марина Миколаївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
2014МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВІваннікова, Марина Миколаївна
24-Фев-2017Методи ефективного позиціонування товарів підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2015Регіональна модернізація туристичної галузі в контексті загальної економічної модернізації країниКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Отображение результатов 1 до 20 из 25
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь