Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Browsing by Author Трайно, Вікторія Миколаївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 36
 next >
Issue DateTitleAuthor(s)
Feb-2016Використання методів активізації пізнавальної діяльності студентів під час аудиторних та позааудиторних занятьТрайно, Вікторія Миколаївна
4-Dec-2020Використання сприйняття споживачів у маркетинговій діяльностіТрайно, Вікторія Миколаївна
Feb-2015Виробнича практика як засіб закріплення отриманих знаньТрайно, Вікторія Миколаївна
11-May-2021Діти як цільова аудиторія підприємстваТрайно, Вікторія Миколаївна
May-2015Засоби комунікацій на підприємствах ресторанного господарстваТрайно, Вікторія Миколаївна
2005КОНС’ЮМЕРИЗМ ТА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВТрайно, Вікторія Миколаївна
30-Jul-2022Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Наталія Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Шафалюк, Олександр Казимирович; Олексюк, Олексій Іванович; Іванова, Лілія Омелянівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
7-Jun-2020МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІТрайно, Вікторія Миколаївна; Бойко, Сергій Сергійович
2015Маркетингове управління споживачами послугТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
11-May-2021Маркетингові аспекти оцінки якості освітніх послугТрайно, Вікторія Миколаївна
12-Sep-2020Маркетингові комунікації у сфері туризмуТрайно, Вікторія Миколаївна; Левченко, Олена Станіславівна
12-Sep-2020Міжкультурні комунікації в інноваційному суспільствіТрайно, Вікторія Миколаївна; Уразка, Ольга Володимирівна
2011Мотивація в системі маркетингового управління споживачамиТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
2011МОТИВАЦІЯ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ СПОЖИВАЧАМИТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
12-Sep-2020Онлайн маркетинг b2bТрайно, Вікторія Миколаївна; Твердохліб, Микола Олександрович
1-Feb-2020Організація маркетингових досліджень на підприємствіМакаренко, Андрій Сергійович; Трайно, Вікторія Миколаївна
7-Jun-2020ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІТрайно, Вікторія Миколаївна; Макаренко, Андрій Сергійович
2002ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ УКРАЇНИТрайно, Вікторія Миколаївна
10-Jun-2020ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ ЦІЛЬОВИХ СПОЖИВАЧІВ ТОВАРІВ І ПОСЛУГТрайно, Вікторія Миколаївна; Калініна, Анастасія Ігорівна
10-Jun-2020ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІТрайно, Вікторія Миколаївна; Уразка, Ольга Володимирівна
Showing results 1 to 20 of 36
 next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback