Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Трайно, Вікторія Миколаївна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 46
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
Фев-2016Використання методів активізації пізнавальної діяльності студентів під час аудиторних та позааудиторних занятьТрайно, Вікторія Миколаївна
4-Дек-2020Використання сприйняття споживачів у маркетинговій діяльностіТрайно, Вікторія Миколаївна
Фев-2015Виробнича практика як засіб закріплення отриманих знаньТрайно, Вікторія Миколаївна
11-Май-2021Діти як цільова аудиторія підприємстваТрайно, Вікторія Миколаївна
Май-2015Засоби комунікацій на підприємствах ресторанного господарстваТрайно, Вікторія Миколаївна
5-Сен-2022Змішане навчання у закладах вищої освіти в умовах COVID-19Трайно, Вікторія Миколаївна
6-Фев-2024Інтернет-послуги як ефективний інструмент розвитку сучасних підприємствЗолотар, Руслан Андрійович; Трайно, Вікторія Миколаївна
2005КОНС’ЮМЕРИЗМ ТА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВТрайно, Вікторія Миколаївна
16-Янв-2023Маркетинг в галузях та сферах економіки УкраїниКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Білоусько, Тетяна Миколаївна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Наталія Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
7-Июн-2020МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІТрайно, Вікторія Миколаївна; Бойко, Сергій Сергійович
6-Фев-2024Маркетингова діяльність підприємства сфери послугПастернак, Дмитро Олександрович; Трайно, Вікторія Миколаївна
2015Маркетингове управління споживачами послугТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
11-Май-2021Маркетингові аспекти оцінки якості освітніх послугТрайно, Вікторія Миколаївна
4-Июн-2023Маркетингові інструменти в індустрії гостинностіТрайно, Вікторія Миколаївна
12-Сен-2020Маркетингові комунікації у сфері туризмуТрайно, Вікторія Миколаївна; Левченко, Олена Станіславівна
12-Сен-2020Міжкультурні комунікації в інноваційному суспільствіТрайно, Вікторія Миколаївна; Уразка, Ольга Володимирівна
2011Мотивація в системі маркетингового управління споживачамиТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
2011МОТИВАЦІЯ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ СПОЖИВАЧАМИТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
Отображение результатов 1 до 20 из 46
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь