Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике маркетинг інновацій

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 17 из 17
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2021ARTIFICIAL INTELLIGENSE IN MARKETING: THE TRAND THAT HAS COMEІваннікова, Марина Миколаївна; Ivannikova, Maryna; Karpenko, N. V.
29-Янв-2024Вдосконалення процесу просування підприємства з використанням інструментів event-маркетингуЯловега, Наталія Іванівна; Йосипенко, Анна Віталіївна
28-Фев-2024Зміни українських брендів в умовах військової агресії рфКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
21-Мар-2024Інтегровані моделі цифрового маркетингу для побудови впізнаваності брендуКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Іванніков, Роман Вячеславович
28-Июн-2023Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування брендуАлік, Анастасія Вікторівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
29-Янв-2024Маркетинг у формування екологічної свідомості споживачівУльхова, Анна Анатоліївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Наталія Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
29-Янв-2024Маркетингове забезпечення взаємодії суб’єктів фінансового ринкуПилипенко, Роман Сергійович; Карпенко, Наталія Володимирівна
29-Янв-2024Маркетингове забезпечення процесів розробки та продажу дизайнів інтер’єрІвченко, Володимир Сергійович; Іваннікова, Марина Миколаївна
23-Ноя-2023Маркетингове стратегічне планування ринкової діяльності підприємстваЦап, Павло Павлович; Карпенко, Наталія Володимирівна
12-Май-2023Маркетингові стратегії споживчих кооперативів у сучасному світі: інноваційні практикиКарпенко, Наталія Володимирівна; Любимов, Олександр
Апр-2023Ринкові перспективи послуг з дизайну інтер’єру в Україні та за кордономІваннікова, Марина Миколаївна; Івченко, Володимир
2019Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продуктиЖегус, О. В.; Zhehus, O.
29-Янв-2024Управління маркетинговими дослідженнями в системі забезпечення ефективності діяльності підприємстваБалюк, Яна Андріївна; Карпенко, Наталія Володимирівна
28-Июн-2023Управління маркетингом торговельної мережіПономаренко, Валерія Романівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
17-Дек-2021Цифрові технології у формуванні маркетингових стратегій бізнесуПолєва, Яна Вікторівна
Отображение результатов 1 до 17 из 17

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь