Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике управління якістю

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 35 из 39
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
14-Фев-2022Experience in quality management in different regions of the worldMerzla, Daria; Flehantova, Anna
2010Аналіз стану управління якістю в торгівлі системи споживчої кооперації на засадах функціонального підходуРибалко-Рак, Леся Андріївна
2010Аналіз стану управління якістю в торгівлі системи споживчої кооперації на засадах функціонального підходуРибалко-Рак, Леся Андріївна
2011Аудит і сертифікація в системі управління якістю: прикладні напрями реалізаціїРибалко-Рак, Леся Андріївна
2013Використання інструментів управління якістю в роздрібному кооперативному торговельному підприємствіРибалко-Рак, Леся Андріївна; Панченко, Володимир Анатолійович
15-Май-2009Вітчизняний досвід і перспективи функціонування систем управління якістюРибалко-Рак, Леся Андріївна
Дек-2022Вплив менеджменту якості на маркетингову концепцію підприємстваРибалко-Рак, Леся Андріївна; Держій, Р. В.
2011Інформаційне забезпечення управління якістю у торгівлі системи споживчої кооперації: сучасний стан і характеристикаРибалко-Рак, Леся Андріївна
21-Апр-2015Інформаційні технології в управлінні підприємствамиБерезін, Олександр Вікторович
2006Комплексний підхід до документаційного забезпечення системи менеджменту якості в галузі торгівлі споживчої коопераціїРибалко, Леся
2011Менеджмент якості: проблеми формування систем управлінняРибалко-Рак, Леся Андріївна; Маркіна, Ірина Анатоліївна
2012Модель інтегрованої системи управління якістюРибалко-Рак, Леся Андріївна
2010Напрями ідентифікації процесів при формуванні процесної моделі управління у торгівлі споживчої коопераціїРибалко-Рак, Леся Андріївна; Панченко, Володимир Анатолійович
Май-2021Організаційне проектування системи управління якістю на підприємстві та мотивація персоналуРибалко-Рак, Леся Андріївна; Гусаковська, Тетяна Олександрівна; Курдій, Дарія Миколаївна
2023Організаційні аспекти підготовки внутрішніх аудиторів для системи управління якістю підприємстваРибалко-Рак, Леся Андріївна; Морозов, Микола; Гордівський, Максим
2010Організаційно-розпорядче регламентування в системі управління якістю організацій споживчої коопераціїРибалко-Рак, Леся Андріївна; Панченко, Володимир Анатолійович
2011Оцінка доцільності впровадження та розвитку системи управління якістюРибалко-Рак, Леся Андріївна
2011Оцінка доцільності впровадження та розвитку системи управління якістюРибалко-Рак, Леся Андріївна
13-Окт-2019Перспективи розвитку менеджменту на засадах концепцій якостіРибалко-Рак, Леся Андріївна; Лук`янченко, Анастасія; Голишич, Вікторія
2013Причинно-наслідкова модель формування системи управління якістю на основі діаграми К. ІсікавиРибалко-Рак, Леся Андріївна; Панченко, Володимир Анатолійович
18-Окт-2019Проектний підхід в управлінні якістю діяльності підприємства: сучасні напрямки застосуванняРибалко-Рак, Леся Андріївна; Блудова, Вікторія; Лазаренко, Поліна
2006Проектування організаційної структури як елемент формування системи менеджменту якості в галузі торгівлі споживчої коопераціїРибалко, Леся
23-Апр-2010Процедура навчання персоналу при впровадженні системи управління якістю в сфері торгівлі споживчої коопераціїРибалко-Рак, Леся Андріївна
7-Апр-2021Робочий зошит СМСЕУЯЧоні, Інна Володимирівна; Шелудько, ВікторіяМиколаївна
25-Май-2007Світова практика вимірювання якості торговельних послуг у сучасних умовах функціонування підприємств, організацій споживчої коопераціїРибалко, Леся
23-Мар-2011Світовий досвід державного управління якістю послуг вищої школиБерезін, Олександр Вікторович; Березіна, Людмила Михайлівна; Карпенко, Юрій Вікторович
17-Апр-2008Система управління якістю як інструмент удосконалення господарського механізму організацій та підприємств торгівлі споживчої коопераціїРибалко, Леся Андріївна
2015Системний підхід до оцінки процесів у системі управління якістюРибалко-Рак, Леся Андріївна
2-Фев-2020Системний підхід до управління якістю діяльності підприємстваЛазаренко, Поліна Миколаївна
2006Теорія і практика управління якістю в системі споживчої коопераціїРибалко, Леся
2010Трактування категорії «процес» при впровадженні системи управління якістю в галузі торгівлі споживчої коопераціїРибалко-Рак, Леся Андріївна; Куценко, Анна Володимирівна
25-Фев-2009Удосконалення діяльності системи споживчої кооперації через впровадження нових концепцій управління якістюМаркіна, Ірина Анатоліївна; Рибалко-Рак, Леся Андріївна
2012Умови підвищення якості вищої освіти Київ 2012Тодорова, Ірина Степанівна; Петренко, Світлана Міхайлівна
2008Управління якістю в контексті сучасної системи менеджменту підприємства, організаціїРибалко, Леся Андріївна
4-Апр-2023Управління якістю в міжнародних компаніях (на матеріалах «Toyota Motor Corporation»)Мерзла, Дар'я Сергіївна
Отображение результатов 1 до 35 из 39
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь