Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 164
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2007BSC ЯК МЕТОД ФОРМУQ ВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ФІРМИІваннікова, Марина Миколаївна
23-Ноя-2023CRM-система як цифрове рішення для управління клієнтамиЖелізняк, Владислав Вікторович; Іваннікова, Марина Миколаївна
28-Авг-2020INTERNATIONAL MARKETING IN SPORTS INDUSTRYKwao, S. T.; Bazavluk, N. G.
24-Янв-2014Актуальні питання маркетингової діяльності вищих навчальних закладівБондаренко, Вікторія Михайлівна
2008АЛГОРИТМ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВАІваннікова, Марина Миколаївна
2012Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банкуЄгоричева, Світлана Борисівна
29-Янв-2024Вдосконалення процесу просування підприємства з використанням інструментів event-маркетингуЯловега, Наталія Іванівна; Йосипенко, Анна Віталіївна
7-Июн-2020ВЗАЄМОДІЯ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ В УПРАВЛІННІ ПРОЦЕСОМ ПРОДАЖІВ НА ПІДПРИЄМСТВІЯловега, Наталія Іванівна; Романенко, Марина Олександрівна
2021Використання концепції маркетингу в діяльності торговельних мережГалуцьких, Аліна Вадимівна
4-Дек-2020Використання сприйняття споживачів у маркетинговій діяльностіТрайно, Вікторія Миколаївна
23-Ноя-2023Використання цифрових технологій в освітньому процесіКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Іванніков, Роман Вячеславович
Апр-2023Вимоги до здобувача вищої освіти в ПУЕТ для навчання за програмами Еразмус+Карпенко, Наталія Володимирівна; Іванніков, Роман Вячеславович
2013Вплив зовнішніх чинників на маркетингову та управлінську діяльність малих підприємств торговельної галузі УкраїниКраус, Катерина Миколаївна
Апр-2023Вплив порушень журналістської етики на імідж підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна; Кравченко, Олександра
11-Май-2021Діти як цільова аудиторія підприємстваТрайно, Вікторія Миколаївна
Дек-2022Дослідження поведінки споживачів у закладах сфери швидкого харчуванняКарпенко, Наталія Володимирівна; Шарло, Владислав Володимирович
28-Июн-2023Дослідження поведінки споживачів у закладах сфери швидкого харчуванняШарло, Владислав Володимирович; Карпенко, Наталія Володимирівна
23-Дек-2022Дослідження поведінки споживачів у закладах сфери швидкого харчуванняШарло, Владислав Володимирович
8-Июн-2020ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРТРЕТУ ПОТЕНЦІЙНОЇ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇЯловега, Наталія Іванівна; Яресько, Альона Петрівна
23-Ноя-2023Дослідження принципів етики у нейромаркетингових технологіяхЛатиш, Вікторія Сергіївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Отображение результатов 1 до 20 из 164
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь