Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике управління маркетингом

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 17 из 17
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2012БЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ВІТЧИЗНЯНИХ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІКраус, Катерина Миколаївна
5-Апр-2016ВЕНЧУРНЕ ІНВЕСТУВАННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ МАЛИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ: УМОВИ ТА ДЖЕРЕЛАКраус, Катерина Миколаївна
2015Мерчандайзинг як перспективний інструмент управління маркетингом малого торговельного бізнесуКраус, Катерина Миколаївна
2011Особливості застосування концепцій управління маркетингомКраус, Катерина Миколаївна
2013СВІТОВИЙ ДОСВІД Й УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМКраус, Катерина Миколаївна
2010СУТНІСТЬ ТА ЕВОЛЮЦІЯ ПОНЯТТЯ “УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ” ЯК ЕКОНОМІЧНОЇ КАТЕГОРІЇЮрко, Ігор Вікторович; Краус, Катерина Миколаївна
28-Июн-2023Сучасні тенденції маркетингового управління рекламною агенцієюМуравйов, Дмитро Ігорович; Карпенко, Наталія Володимирівна
26-Окт-2023Теоретичні основи маркетингового стратегічного планування роботи персоналу на підприємствіПаламарчук, Сергій Валерійович
2014УКРАЇНСЬКА ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ МАЛИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВКраус, Катерина Миколаївна
19-Дек-2019Управління маркетинговими дослідженнями в системі забезпечення ефективності діяльності підприємстваБутенко, Владислав Юрійович; Карпенко, Наталія Володимирівна
1-Фев-2020Управління маркетинговою діяльність підприємства в умовах конкурентного середовищаБойко, Сергій Сергійович; Трайно, Вікторія Миколаївна
3-Фев-2020Управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери послугЖуравель, Юлія Віталіївна; Яловега, Наталія Іванівна
2015Управління маркетингом малих торговельних підприємствКраус, Катерина Миколаївна
2013Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвиткуКраус, Катерина Миколаївна
2008Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесуКарпенко, Наталія Володимирівна
19-Дек-2020Управління маркетингом на підприємствіДовгаль, Д. А.; Іваннікова, М. М.
24-Авг-2018Управління маркетингом на торговельному підприємствіКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
Отображение результатов 1 до 17 из 17

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь