Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике споживач

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 20
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
30-Июн-2022Використання інноваційних технологій у готельно-ресторанному підприємстві категорії «*****» у місті ОдесаСоколовський, Владислав Ростиславович
4-Дек-2020Використання сприйняття споживачів у маркетинговій діяльностіТрайно, Вікторія Миколаївна
20-Янв-2024Вплив емоційно-психологічного стану споживачів на рішення щодо покупок: ситуаційний маркетингЮдічева, О. П.; Бондар-Підгурська, О. В.
2015Вся правда про генетично модифіковані організмиБірта, Габріелла Олександрівна
2019Інституційний підхід дослідження поведінки споживачаШаповалов, Віталій Олегович
28-Дек-2023Менеджмент логістичних компаній на засадах врахування психології споживачівЮдічева, Ольга; Бондар-Підгурська, Оксана
18-Июн-2021«Моделювання виробничо-торговельних процесів екоготелю категорії «****» на 46 номерів у м. Харків»Чирва, Маргарита Олексіївна
2021Моделювання виробничо-торговельних процесів туристичного готелю категорії «***» на 142 місця в Одеській областіМатющенко, Катерина Вадимівна
21-Июн-2021Моделювання сервісно-виробничих процесів хостелу на 56 місць у місті Кам'янець-Подільський Хмельницької областіРоманенко, Віталіна Сергіївна
2021Моделювання сервісно-виробничих процесів хостелу на 90 місць у Одеській областіХоменко, Яна Сергіївна
4-Июн-2021«Моделювання сервісно-виробничого та виробничоторговельного процесів спа-готелю категорії «****» на 70 місць у м. Дніпро»Пиринська, Дар'я Геннадіївна
10-Июн-2020ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ ЦІЛЬОВИХ СПОЖИВАЧІВ ТОВАРІВ І ПОСЛУГТрайно, Вікторія Миколаївна; Калініна, Анастасія Ігорівна
2019Особливості попиту світового фармацевтичного ринкуШабельник, Т. В.; Shabelnyk, T.
24-Июл-2020ПАРТИЗАНСЬКИЙ МАРКЕТИНГ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА СПОЖИВАЧАКісурін, В. В.; Іваннікова, М. М.
13-Дек-2022«Підвищення ефективності роботи Прем'єр Готелю "Палаццо" у місті Полтава за рахунок маркетингових технологій»Ходіс, Наталія Сергіївна
2022Поведінка споживачів і маркетингЛичковаха, С. В.; Трайно, В. М.
2013СВІТОВИЙ ДОСВІД Й УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМКраус, Катерина Миколаївна
2017Соціальна залученість підприємства торгівлі: підходи до аналізу в мережіЖуковська, В. М.
2012Щодо компетенції навчальних закладів у відносинах зі споживачами освітніх послугДеревянко, Богдан Володимирович; Derevyanko, Bogdan
22-Мар-2013Якість та безпека продовольчої сировини і харчових продуктівБірта, Габріелла Олександрівна
Отображение результатов 1 до 20 из 20

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь