Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Бондаренко, Вікторія Михайлівна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 42 из 42
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
24-Янв-2014Актуальні питання маркетингової діяльності вищих навчальних закладівБондаренко, Вікторія Михайлівна
21-Ноя-2014Використання концепцій маркетингу в діяльності підприємтсв туризму та готельно-ресторанного бізнесуБондаренко, Вікторія Михайлівна
25-Окт-2016Виробнича практика як одна з найважливіших форм професійної підготовки студентівБондаренко, Вікторія Михайлівна
27-Апр-2017Вирощування лікарських рослин- справа прибутковаБондаренко, Вікторія Михайлівна
27-Апр-2017Дистанційна освіта як перспективна технологіяБондаренко, Вікторія Михайлівна
27-Апр-2017Зародження і розвиток кооперативного руху в УкраїніБондаренко, Вікторія Михайлівна
4-Окт-2018Инновационный потенциал молодежи в современном мире материалы XXXVIII Международной научно-практической конференции студентов и учащихся 2–4 мая 2018 г.Бондаренко, Вікторія Михайлівна; Полєва, Яна
25-Окт-2016Конкурентні стратегії вітчизняних виробників кондитерських виробівБондаренко, Вікторія Михайлівна
17-Июн-2016Конкурентні стратегії вітчизняних виробників кондитерських виробівБондаренко, Вікторія Михайлівна
25-Окт-2016Краудфандинг: світовий досвід та практикаБондаренко, Вікторія Михайлівна; Тягунова, Злата Олександрівна
2008Кризовий стан сировинної бази лікарських рослин України та способи його поліпшенняБондаренко, Вікторія Михайлівна
30-Июл-2011Маркетинг заготівельної діяльності підприємств споживчої кооперації на ринку дикорослої та лікарсько-технічної сировиниБондаренко, Вікторія Михайлівна; Юрко, Ігор Вікторович
2016Маркетингова діяльність підприємств: сучасний змістБондаренко, Вікторія Михайлівна
2008Маркетингові дослідження ринку дикорослої продукції в УкраїніБондаренко, Вікторія Михайлівна; Юрко, Ігор Вікторович
27-Апр-2017Маркетингові інновації в туризміБондаренко, Вікторія Михайлівна; Шандиба, Альона
2009Маркетингові підходи у формуванні заготівельно-збутової політики кооперативних підприємствБондаренко, Вікторія Михайлівна; Юрко, Ігор Вікторович
20-Апр-2016Мережевий маркетинг як форма просування та реалізації товарівБондаренко, Вікторія Михайлівна
26-Окт-2016Методи стимулювання пізнавальної діяльності студентів на навчальному заняттіБондаренко, Вікторія Михайлівна
25-Окт-2016Основні напрямки вдосконалення збутової політики підприємствБондаренко, Вікторія Михайлівна; Тягунова, Злата Олександрівна
Май-2015Основні напрямки вдосконалення збутової політики підприємствБондаренко, Вікторія Михайлівна; Тягунова, Злата Олександрівна
Янв-2015Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствіБондаренко, Вікторія Михайлівна
26-Окт-2016Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствіБондаренко, Вікторія Михайлівна
27-Апр-2017Основні тенденції розвитку маркетингових досліджень ринку збуту дикорослої та лікарсько-технічної сировиниБондаренко, Вікторія Михайлівна
27-Апр-2017Особливості використання концепції маркетингу на заготівельно-переробних підприємствахБондаренко, Вікторія Михайлівна
23-Янв-2013Особливості впровадження дистанційних технологій у навчальному процесі студентів спеціальності "Маркетинг"Бондаренко, Вікторія Михайлівна
26-Окт-2016Перспективи впровадження маркетингу в заготівельно-переробних підприємствах системи споживчої кооперації УкраїниБондаренко, Вікторія Михайлівна
26-Окт-2016Прибутковість заготівельно-переробних підприємств на ринку дикорослої та лікарсько-технічної сировиниБондаренко, Вікторія Михайлівна
22-Ноя-2013Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в діяльності підприємств ресторанного тбізнесуБондаренко, Вікторія Михайлівна
2015Развитие Spa-индустрии: управленческий аспектБондаренко, Вікторія Михайлівна; Тягунова, Злата Олександрівна
28-Мар-2013Роль маркетингової стратегії в діяльності підприємства в сучасних умовах господарюванняБондаренко, Вікторія Михайлівна
2-Мар-2017Роль маркетингу в розвитку рекреаційного туризмуБондаренко, Вікторія Михайлівна
Мар-2015Роль маркетингу в системі управління підприємствомБондаренко, Вікторія Михайлівна
29-Май-2015Роль маркетингу в управлінні змінами підприємстваБондаренко, Вікторія Михайлівна
27-Апр-2017Стан і перспективи розвитку оганізації заготівель дикорослої та лікарсько-технічної сировини в системі споживчої коопераціїБондаренко, Вікторія Михайлівна
27-Апр-2017Сучасний стан маркетингу АПКБондаренко, Вікторія Михайлівна
25-Окт-2016Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємстваБондаренко, Вікторія Михайлівна
2-Мар-2017Теретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємстваБондаренко, Вікторія Михайлівна
22-Май-2017Упаковка товару як ефективний засіб комунікаціїБондаренко, Вікторія Михайлівна
2-Мар-2017Управління закупівельною діяльністю на підприємствіБондаренко, Вікторія Михайлівна; Лазоренко, Анастасія Сергіївна
27-Апр-2017Упровадження маркетингу в кооперативну заготівельну галузьБондаренко, Вікторія Михайлівна
2015Формування інноваційної стратегії в підвищенні конкурентоспроможності підприємстваБондаренко, Вікторія Михайлівна
2-Мар-2017Формування попиту та стимулювання збутуБондаренко, Вікторія Михайлівна; Сластьоненко, Вікторія Олександрівна
Отображение результатов 1 до 42 из 42

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь