Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я | Ё Э
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 50 из 303
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2025BCG-аналіз господарського портфелю підприємства «АВК»Клименко, Вікторія Олегівна; Карпенко, Наталія Володимирівна
2007BSC як метод формування конкурентних переваг фірмиІваннікова, Марина Миколаївна
23-Ноя-2023CRM-система як цифрове рішення для управління клієнтамиЖелізняк, Владислав Вікторович; Іваннікова, Марина Миколаївна
28-Авг-2020International marketing in sports industryKwao, S. T.; Bazavluk, N. G.
24-Янв-2014Актуальні питання маркетингової діяльності вищих навчальних закладівБондаренко, Вікторія Михайлівна
2024Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті-
2008Алгоритм формування конкурентних переваг підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна
2025Банківський ринок України в умовах війниАчкасова, Марія Денисівна; Трайно, Вікторія Миколаївна
28-Май-2020Бенчмаркінг як інструмент маркетингових дослідженьЧайка, Інна Петрівна; Семьонова, Анна Сергіївна; Гороховська, Лариса Володимирівна
2025Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю підприємстваСизоненко, Еліна Сергіївна; Яловега, Наталія Іванівна
2012Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банкуЄгоричева, Світлана Борисівна
2025В2В маркетинг під час військової агресії рф: особливості українського ринкуТерещенко, Євгеній Олександрович; Іваннікова, Марина Миколаївна
2024Вдосконалення процесу просування підприємства з використанням інструментів event-маркетингуЙосипенко, Анна Віталіївна; Яловега, Наталія Іванівна
7-Июн-2020Взаємодія маркетингу та логістики в управлінні процесом продажів на підприємствіЯловега, Наталія Іванівна; Романенко, Марина Олександрівна
28-Ноя-2024Використання digital-маркетингу у діяльності сучасного підприємстваДеркач, Олександр; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
22-Апр-2016Використання когнітивних спотворень для, 15-17Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
21-Ноя-2014Використання концепцій маркетингу в діяльності підприємтсв туризму та готельно-ресторанного бізнесуБондаренко, Вікторія Михайлівна
2021Використання концепції маркетингу в діяльності торговельних мережГалуцьких, Аліна Вадимівна
4-Дек-2020Використання сприйняття споживачів у маркетинговій діяльностіТрайно, Вікторія Миколаївна
19-Фев-2016Використання фреймінг – ефекту для проекції попередньо вивчених дисциплін, 82-83Захаренко-Селезньова, Анжелла Миколаївна
23-Ноя-2023Використання цифрових технологій в освітньому процесіКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Іванніков, Роман Вячеславович
Апр-2023Вимоги до здобувача вищої освіти в ПУЕТ для навчання за програмами Еразмус+Карпенко, Наталія Володимирівна; Іванніков, Роман Вячеславович
26-Фев-2015Виробниче стажування – перший крок до набуття професійних компетенційЗахаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
3-Май-2016Возможности развития концепции маркетинга в туристической деятельностиБондаренко, Виктория Михайловна
2013Вплив зовнішніх чинників на маркетингову та управлінську діяльність малих підприємств торговельної галузі УкраїниКраус, Катерина Миколаївна
Апр-2023Вплив порушень журналістської етики на імідж підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна; Кравченко, Олександра
2025Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК (за матеріалами Mondelēz International, Inc.)Супрунець, Олександр Сергійович
27-Апр-2017Дистанційна освіта як перспективна технологіяБондаренко, Вікторія Михайлівна
11-Май-2021Діти як цільова аудиторія підприємстваТрайно, Вікторія Миколаївна
Авг-2007Дослідження маркетингової діяльності рекламних посередників Полтавського регіону,12-20Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2022Дослідження поведінки споживачів у закладах сфери швидкого харчуванняШарло, Владислав Володимирович; Карпенко, Наталія Володимирівна
2025Дослідження поведінки сучасного споживача (на матеріалах ТОВ «Престиж-Авто»)Сердюк, Наталія Андріївна; Трайно, Вікторія Миколаївна
8-Июн-2020Дослідження портрету потенційної цільової аудиторіїЯловега, Наталія Іванівна; Яресько, Альона Петрівна
23-Ноя-2023Дослідження принципів етики у нейромаркетингових технологіяхЛатиш, Вікторія Сергіївна; Іваннікова, Марина Миколаївна
2013Еволюційний розвиток теоретичних уявлень про сутність банківського маркетингуЄгоричева, Світлана Борисівна; Кучерова, Марія Володимирівна
2010Економічна сутність та проблеми формування маркетингових інноваційФлегантова, Анна Леонідівна
Фев-2008Етичність та психологічна безпека рекламних технологій, 220-227Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
12-Окт-2020Ефективність маркетингової діяльності підприємств у сучасних умовах підвищеної динамічності та ризикованості підприємництваУльхова, А. А.; Карпенко, Н. В.
24-Июл-2020Ефективність маркетингової діяльності підприємств у сучасних умовах підвищеної динамічності та ризикованості підприємництваУльхова, А. А.; Карпенко, Н. В.
Июн-2025Ефективність маркетингової та логістичної діяльності в сучасних умовахЛогоша, Юрій Дмитрович; Манжура, Олександр Васильович; Lohosha, Yurii; Manzhura, Oleksandr
24-Июл-2020Ефективність рекламиБалюк, Ю. В.; Карпенко, Н. В.
2025Засоби для підвищення залученості у соціальних мережахОстроушко, Світлана Вікторівна; Трайно, Вікторія Миколаївна
Май-2015Засоби комунікацій на підприємствах ресторанного господарстваТрайно, Вікторія Миколаївна
2024Застосування CRM у підтриманні іміджу компаніїЖелізняк, Владислав Вікторович; Іваннікова, Марина Миколаївна
23-Окт-2020Застосування директ-маркетингу в рекламному бізнесі УкраїниЯловега, Н. І.
29-Сен-2010Застосування збалансованої системи показників у стратегічному розвитку підприємстваІваннікова, Марина Миколаївна
23-Ноя-2023Застосування інтернет-технологій у сфері розваг і відпочинкуОлійник, Станіслав Ігорович; Карпенко, Наталія Володимирівна
Июл-2009Застосування мережі інтернет у діяльності підприємствЯловега, Наталія Іванівна
Дек-2007Зв’язки з громадськістю у діяльності підприємств споживчої коопераціїЯловега, Наталія Іванівна
9-Май-2024«Зелений маркетинг» як стратегія сталого розвитку підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Отображение результатов 1 до 50 из 303
 дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь